עד המדינה לשעבר בפרשת הרצח בברנוער, זאור חנקישייב, נעצר הלילה (בין רביעי לחמישי) בחשד לכמה מעשי שוד בבני ברק בשבועות האחרונים.

על פי החשד חנקישייב, המכנה עצמו זיו חן, איתר קשישות כשהוא רוכב על קטנוע בעיר, חטף מהן את התיק ונמלט מהמקום. היום החשוד בן ה-34 יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

כזכור, זאור חנקישייב, מי שהיה עד המדינה בפרשת הרצח, מסר מידע כוזב על המקרה שזעזע את המדינה. באפריל 2013 הוא יצר קשר עם גורמים במשטרה וסיפר כי יש ברשותו מידע על הרצח בבר נוער, פרשה שהמשטרה לא הצליחה להגיע אל קצה חוט בעניינה. לפי דבריו, חגי פליסיאן ביקש לנקום במנהל ה"בר נוער", שאול גנון, שתקף מינית את אחיו הצעיר, בנימין. המשטרה פתחה בחקירה ונחתם עם חנקשייב הסכם עד מדינה.

במהלך התקופה בה היה עד מדינה הופעל חנקשייב כסוכן סמוי והקליט את פליסיאן בהקלטה שהביאה להעמדתו לדין של פליסיאן ובמהלכה הוא נשמע אומר: ״עשינו עבודה נקייה שם בבר נוער״. בהמשך טען פליסיאן כי חנקשייב דובב אותו כדי לסחוט את גנון, וסיפר כי הוא אף הכתיב לו בהודעות מה לומר, ולאחר מכן הורה לו למחוק את ההתכתבות.