פרשת הסרסור בכלא: הסוהרת הילה אשר על פי החשד נאנסה מספר פעמים על ידי אסיר ביטחוני, בעת שירותה הצבאי כחיילת בכלא גלבוע, התעמתה היום (ראשון) עם ניסים פיניש, קצין המודיעין ששירת באותם הימים בכלא ומכהן היום בתפקיד אחר בשב"ס.

במהלך העימות הטיחה בו הסוהרת הילה כי למרות תלונותיה בפניו על התנהגותו של מחמוד עטאללה כלפיה, ולמרות בקשותיה לעבור לשרת באגף אחר לאחר מקרה האונס הראשון, הוא דאג באופן אישי לשבץ אותה שוב ושוב באגף 5 אותו "ניהל" עטאללה אשר אנס אותה בארבעה מקרים שונים.

הסוהרת יצאה נסערת מהעימות וסיפרה כי הטיחה בפיניש שסיפק את דרישתו של עטאללה לשבץ אותה באגף 5 למרות מחאותיה, ששיקר לה שהיא מאויימת ע"י אסיר אחר ושהפקיר אותה במקום לדאוג לביטחונה. בנוסף, הילה הדגישה בפני החוקרת האחראית כי היא מבקשת להתעמת עם כל סגל המפקדים שגם מהם ביקשה לעבור לאגף אחר לאחר האונס הראשון. פיניש טען במהלך העימות שאין לו קשר לשיבוץ סוהרות באגפים ושעטאללה היה "בסה"כ אסיר".

עורכת הדין קרן ברק שמייצגת את הסוהרת הילה: "זה שניסים פיניש הוא עדיין קצין בשב"ס ומקבל משכורת ממדינת ישראל זה אות קין לשירות הציבורי ותעודת עניות למדינת ישראל. נוכח הדברים שהטיחה הילה בפניו, אני סבורה שעל נציבת שב"ס להורות על פתיחת הליכים משמעתיים והוצאתו המיידית לחופשה".