הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

על פי התביעה התובע שהינו רוכב סקטבורד מיומן ומקצועי, רכב ברחוב כשהיה כדרכו חזרה לכיוון הבית של הוריו. 

באותה העת  התובע הבחין ברוכב אופניים מגיע מולו משמאל. משכך, נאלץ להיצמד לצידו הימני של השביל, אז נתקל בבור שהיה פעור בשביל, איבד שיווי משקל מעד ונחבל קשות. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

לאחר התאונה הודיע התובע לעירייה אודות הבור ובמקביל התקשר התובע לבת זוגתו, וזו הגיעה עם הרכב והבהילה אותו לבית חולים שם אובחן שבר ואובחנו מספר פגיעות  נוספות ברגלו,  והוא קובע בגבס ארוך ואושפז.

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

עו"ד אשכנזי הגישה תביעה כנגד העירייה ובתביעה טענה כי התאונה ארעה בשל רשלנות של העירייה אשר פעלה בניגוד לחובת הזהירות הרובצת לפתחה ולא תיחזקה כראוי את הכבישים והרחובות שבעיר. 

בתביעה ציינה עו"ד אשכנזי כי "בכל הזמנים שלפני התאונה התובע היה פעיל ונמרץ, בריא בגופו ובנפשו, עסק בפעילות גופנית ותפקד מבחינה קוגנטיבית וגופנית ללא כל בעיה", כתבה עו"ד אשכנזי והוסיפה: "מאז התאונה התובע סבל ועודנו סובל מהגבלה תפקודית קשה בתנועות שוק ימין, מתקשה בנהיגה, סוכל מכאבים עזים, מוגבלות בתנועה. מתקשה בעמידה, הליכה, עלייה וירידת במדרגות. 

למוגבלותו של התובע השפעה מכרעת על יכולת תפקודו בחיי היומיום, בביצוע פעולות פשוטות, במשלח ידו ובכל תחומי חייו. בנסיבות אלה ובשל מהות הפגיעה יטען התובע כי נכותו התפקודית והפגיעה עולים באין שיעור על נכותו הרפואית.

כאמור, לאחר הגשת התביעה, הגיעה עו"ד אשכנזי לפשרה עם העירייה וחברת הביטוח לפיה ישולמו לתובע 160 אלף שקלים פיצוי ובית המשפט העניק תוקף של פסק דין לפשרה.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).