בבית המשפט המחוזי בבאר שבע מתנהל במהלך הימים האחרונים שלב ההוכחות במשפטו של גבר בן 48 תושב הדרום, זאת בגין ביצוע עבירות מין בשתי אחייניותיו, שהיו רק בנות 16 ו-8 בזמן המתרחש. בית המשפט החליט לשלוח את החשוד למעצר בית ללא איזוק אלקטרוני, זאת לאחר שהשופט הסכים לכך שמסוכנותו של הנאשם פחתה. ר', אחיו של הנאשם ואב לבנות שעברו לכאורה פגיעה מינית, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM והתייחס למתואר ולמיוחס לאחיו: "המינימום הוא לכבד שתי בנות ולתת להן להתמודד, ולא להוציא אותו מהכלא עד תום ההליכים".

בפתח שיחתם ר' התייחס לאחיו הנאשם: "אנחנו אחים מאותו הרחם. קודם כל, אני מכבד את הבנות שלי ונותן להן להתמודד ולא להוציא אותו מהכלא עד לתום ההליכים, כי זה לא מתקבל על הדעת. הן שתיהן בפחדים. הגדולה ממעטת לצאת מהבית, ולבית הספר. היא רואה דמויות עוברות בחלון ופתאום מספרת לי את זה. אני אישית לא חושש ואני מאמין שהן יודעות שהוא לא יעלה הדעת שהוא יבוא - אבל הסיוטים שיש להן, זה לא פוסק".

"הוא התחיל עם הקטנה, כשהייתה בת 10, ואחרי חצי שנה עבר לגדולה", הוא סיפר. "הילדה הקטנה לא רצתה לבוא איתנו לשם. זה היה פעם, פעמיים, וכמה פעמים אחר כך כבר התחלתי לכעוס. היא סיפרה לי מה היה וכולי הייתי צמרמורות. אתה לא רוצה להבין מה עבר לי בראש, איזה דברים הזויים, רציתי להבין מה קרה וברגע שהיא סיפרה לי זה פשוט היה קשה. שאלתי את הגדולה ואחרי יומיים דיברתי עם המשפחה מצד אשתו - שם היה סיפור מאוד חמור. לא הייתי מוכן להתעמת איתו אבל ראיתי אותו ורעייתו עדיין לצידו. זה אדם שהיה עליו לפני שש שנים סרטון שהופץ בעיר, סרטון בעל אופן מיני. הוא אדם מכובד, מנהל בית מסורתי, הרשתי לבנות שלי לישון שם שיראו מה זה בית חם אוהב ומסורתי ואוהב יותר מדי".

הוא המשיך: "באותו הערב פניתי לרעייתו כי לא הצלחתי לדבר איתו. בהתחלה היא ניפנפה אותי, ואז היא התפרקה ואמרה לי עד כמה רע לה והיא סובלת. אחר כך היא התהפכה, והיא לצידו כרגע. 

על הורדת האזיק האלקטרוני, אמר ר' כי "נראה לי שזה נובע מזה שהוא פחות מסוכן לציבור. רמת המסוכנות שלו ירדה כביכול. הוא פחדן שהולך לילדות שישנות בלילה במיטה וכנראה שלא יצא החוצה. אי אפשר לדעת כבר כלום, אף פדופיל לא מודה. אנחנו קולות שבאים ונעלמים יצוף עוד סיפור מזעזע ועוד סיפור, אין שום סוף לדברים האלה". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm