משטרת פתח תקווה מנהלת חקירה סבוכה בימים אלו בנוגע לחשד כי שלוש קטינות איימו על חיי שתי קטינות אחרות, בתגובה לביקורת שהועלתה כלפיהן ברשת החברתית. שתי הקטינות המאוימות, קרובות משפחה, אינן מגיעות לבית ספרן בעקבות פחד שיאונה להן רע, והן מסתגרות בבתיהן. אחת הקטינות, הסובלת מרקע נפשי סבוך, שרויה בחרדה עמוקה.

משפחותיהן מותחות ביקורת קשה, בין היתר על בית הספר שבו הן לומדות, שלא נקט שום אמצעים לטענתן נגד אחת החשודות הלומדת באותו מוסד חינוכי. חשודה שנייה לומדת בחטיבת ביניים בעיר והשלישית נפלטה ממסגרת חינוכית.

הפרשה החמורה החלה כאשר אחת החשודות העלתה הודעה לאינסטגרם ובה ביקשה לדעת מי חברה טובה. אחת הקורבנות העלתה תשובה ובה כתבה "אני חברה טובה, אבל לא חושבת שאת". בעקבות כך, החשודה ושתי חברותיה החלו לאיים על הקטינה כי יפגעו בה. היא מיהרה לחסום את השלוש מהחשבונות שלה בנייד וברשתות החברתיות, אולם החשודות המשיכו לאיים עליה ואף לשלוח לה מסר לפיו ירצחו אותה.

כאשר בת דודתה של המאוימת ניסתה לדבריה להרגיע את הרוחות, נאמר לה ביום רביעי האחרון כי החשודות יכו את קרובת משפחתה ויצלמו אותה. "ואם היא תדבר, בפעם הבאה יהיו דקירות... זה ייגמר בדם ולא בבוקסים ובעיטות. שורפות לה את כל הפנים", כפי שטענה בת הדודה, שמרגישה אף היא מאוימת לאחר שאחת החשודות אמרה לה כי אם היא תתערב - הן יפגעו גם בה.

אמה של אחת המתלוננות מתחה ביקורה על מנהל התיכון שבו לומדות חלק מהמעורבות בפרשה. "אני לא מבינה מדוע הוא לא עשה שום דבר ולא השעה את התלמידה המאיימת", היא אומרת בשיחה עם "מעריב". "אני גם לא מבינה מדוע המשטרה לא עצרה מיד את שלוש התלמידות המאיימות למרות הסיכון לבת שלי. גבו מאיתנו עדות במשך שעתיים, הילדה שלי בהיסטריה. בלאו הכי היא מוכרת כנכת נפש, ועכשיו העניין הזה פשוט הורס אותה. איפה מערכת האכיפה? לא יכול להיות שנערות יטילו אימה ואף אחד לא יעשה שום דבר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהוא, ומשכך - עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה, שבמסגרתה יבוצעו כל הפעולות הנדרשות, ביסודיות וברגישות הנדרשת". מטעם בית הספר נמסר כי "מדובר באירוע שהתרחש מחוץ לבית הספר, לאחר שעות הלימודים ובין קבוצת נערות שחלקן לא לומדות בבית הספר. לאור זאת, פרטי האירוע מצויים בחקירת משטרה, ובית הספר יפעל בהתאם לממצאיה".