אימו של אחד הילדים ששתה מהבקבוק המורעל במעון בהוד השרון בו סייעת נעצרה בחשד לרשלנות, סיפרה היום (רביעי) ל"מעריב" על התחושות הקשות לאחר המקרה.

עובדת במעון בהוד השרון חשודה בהשארת אקונומיקה בבקבוקי התינוקות

"הילד שלי הורעל על ידי סייעת. אני בהלם מוחלט עד לאן זה יכול להגיע", אמרה האם, "שמו לו חומר רעיל בבקבוק, ולא רק לו אלא לעוד כמה ילדים. במזל, רק שניים מילדי המעון שתו. קיבלתי טלפון שהילד שתה חומר רעיל. כששמעתי את זה, פרצתי בבכי. זה מלחיץ, חשבתי שאיבדתי את הילד, שהוא מת".

האם הביעה זעמה על אותה סייעת, שעוכבה על ידי המשטרה, וסיפרה: "אני מכירה את הסייעת והתרעתי לגביה. אמרתי שיש איתה בעיות. היו הרבה סימנים שיש בעיות. התרעתי בפני מנהלת המעון, ולא הקשיבו". לדבריה, בנה בן שנתיים וארבעה חודשים נמצא בטיפול ובהכרה אך לא יודעים כמה חומר הוא שתה ולכן נשאר לבדיקות.

ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במלר"ד הילדים, עדכנה: "הפעוטות הגיעו לכאן לסדרה של בדיקות. לאור מצבם הטוב לא היה צורך לאשפזם, אך בשל הסכנה של שתיית חומר ניקוי הוחלט להשאירם להשגחה".

כאמור, שני פעוטות בני שנתיים הגיעו עם חשד להרעלה לבית החולים מאיר לאחר שעל פי החשד שתו משקה שהיה מהול באקונומיקה. בעקבות כך עוכבה לחקירה סייעת בת 28 העובדת במעון, בחשד למעורבותה בהרעלת הילדים. בשלב זה חוקרים במשטרה אם מדובר בהרעלה מכוונת, או שמא ברשלנות, שגרמה לפגיעה בפעוטות.