שמונה חשודים נעצרו היום (שישי) בחשד לחטיפת קטין בן 16 מעפולה ונכלא כיממה במתחם בג'לג'וליה במסגרת סכסוך בעולם התחתון. בתום חקירת משטרה, הצליחו השוטרים לאתר את הקטין והוא שוחרר בפעילות של הימ"ר והימ"מ.

תחילה, נחטף אתמול הקטין באזור גוש דן במסגרת סכסוך בין שתי קבוצות עבריינים אשר היה שייך לאחת מהן. הוא הוחזק במבנה בתוך מתחם בג'לג'וליה על ידי מספר חשודים שדרשו כופר של מאות אלפי שקלים תמורת שחרורו. במסגרת הסכסוך בין העבריינים, התרחשה קטטה מלווה בירי ללא נפגעים ביום חמישי לפנות בוקר בחולון, ובה נעצרו על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב יפתח חמישה מעורבים. 

אתמול בשעות הצהריים נודע למשטרה על סרטון ובו תיעוד של החטוף מוחזק על ידי החוטפים עם איום לפגוע בו במידה ולא ישולם כופר תמורת שחרורו. עם קבלת הסרטון קיימו במשטרה הערכת מצב מיוחדת והוכרז על אירוע חטיפה.

בתוך כך, במהלך הלילה הופנו למתחם בג'לג'וליה עשרות מבלשי הימ"ר וכוחות מיוחדים של מג"ב וימ"מ, וסמוך לשעה 02:30 פרצו לתוך המתחם, איתרו את החטוף ועצרו כאמור שמונה חשודים במעורבות בחטיפה. במשטרה ציינו כי מדובר בעבירה חמורה ביותר וחושבים שהייתה כוונה אמיתית לפגוע בקטין, ולכן הפעילות המהירה הובילה למעשה להצלת חייו של הקטין.

הבוקר, הובאו החשודים והחטוף למשרדי הימ"ר בת"א לחקירה והחשודים יובאו בפני שופט בבית המשפט השלום בתל אביב. כמו כן, החקירה בראשיתה וייתכנו מעצרים נוספים. במשטרה ייבחנו גם את מעורבות הקטין החטוף במספר עבירות ששמו נקשר אליהן.

במשטרה מייחסים לקטין חשד לניסיון הצתה של רכב. גם בחקירה וגם בפני הסנגורית הוא מכחיש את הדבר, וטען כי לא עשה כלום ולא ידע מה רוצים ממנו או מדוע חקרו אותו אחרי מה שחווה.

עו"ד חגית רחמני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הקטין שנחטף: "מדובר בנער ללא עבר פלילי והוא מכחיש את כל החשדות. הוא עבר אירוע קשה ויש חשיבות לכך שגורמי טיפול יסייעו לו להתגבר על הטראומה שעבר. בית המשפט קיבל חלק מטענותינו והורה על הארכת המעצר רק עד יום ראשון ולא כפי שביקשה המשטרה".