חטיפת הקטין מעפולה: היום (שישי) דווח כי שמונה חשודים נעצרו בחשד לחטיפת נער בן 16, שנכלא כיממה במתחם בג'לג'וליה במסגרת סכסוך בעולם התחתון. בתום חקירת משטרה אותר הנער ושוחרר בפעילות של הימ"ר והימ"מ. פרטים חדשים שהגיעו לידי "מעריב" חושפים כעת את השתלשלות האירועים.

במסגרת סכסוך עברייני: קטין בן 16 נחטף והוחזק במשך יממה במתחם בג'לג'וליה

במשטרה התקבל מידע מודיעיני על חטיפה של קטין, ללא מידע מעבר לכך. דובר על אירוע שבו על פי החשד נחטף קטין מעפולה על ידי כנופיה מאזור חולון-בת ים הנמצאת בסכסוך עם כנופיה אחרת באותו אזור. בשלב מסוים היה מידע על פעילות עבריינית מצד אחת הכנופיות, והם גילו קטין שכוונתו להצית את הרכב של אחד מהם. הם לכדו אותו, תפסו אותו ברכב, הביאו אותו לג'לג'וליה, כלאו אותו ושלחו סרטון לכנופיה השנייה, בו אמרו: "אם אתם רוצים לשחרר אותו שלמו מאות אלפי שקלים, ואם לא תשלמו הוא ימות".

עד אותו שלב לא הייתה תלונה במשטרה, אך המידע על הסרטון התגלגל לידיה. כשהובהר שמדובר בחשד לחטיפה החקירה הוטלה על היחידה המרכזית ימ"ר תל אביב. היחידה שניהלה חקירה סמויה ובמקביל עשתה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הבינה כי מדובר בסכסוך בין שתי הכנופיות, כשאחת מהן שכרה את שירותיהם של צעירים מאזור הצפון שיהיו "שכירי חרב" שלהם.

העובדה הזו התגלגלה לפתחה של הכנופיה היריבה שנערכה לכך ואכן הצליחה לחטוף את החשוד. המשטרה הגיעה למקום בו הוחזק החשוד, וחקרה אותם ואותו. מעצרו של החטוף, שטוען לחפותו, הוארך עד ליום ראשון.