הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

הולכת רגל תקבל פיצויים בגובה של 100 אלף שקל, לאחר שנפגעה מוו גרירה של רכב חונה בעת שהלכה על מדרכה בעיר מגוריה.

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

על פי התביעה שהגישה האישה, התאונה התרחשה בעת שהיא צעדה על המדרכה בסמוך לביתה בבת ים, כשברחוב שררה עלטה מוחלטת באותו היום. כך נטען, שרכב, שמשקלו היה מעל 4 טון, חנה בצמוד למדרכה  בחניה אשר הייתה מוגבלת לרכבים שמשקלם הכולל עד ל-4 טון, כשוו הגרירה המחובר לרכב היה מופנה כלפי המדרכה וכלפי העוברים ושבים, ופלש לכיוון חלל המדרכה. 

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

חוק נפגעי תאונת דרכים קובע כי תאונה שארעה עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו  היא תאונת דרכים, גם אם לא נעשה שימוש ברכב החונה.

התובעת, כך לפי תביעתה, אשר צעדה לאיטה במדרכה, לא ראתה את וו הגרירה של הרכב שחנה חניה אסורה, נתקלה בו, עפה קדימה ונחבלה קשות. 

כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובעת נזקי גוף קשים בעיקר בשתי הידיים. 

מיד לאחר התאונה הובהלה התובעת לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות, בשורשי היד דו צדדי. אובחנו שברים ולאחר מכן אף עברה הניתוח בשורש כף יד שמאל. וטופלה בפיזיותרפיה.. 

התובעת הגישה תביעה כנגד עיר מגוריה בה ארעה התאונה וכנגד החברה המבטחת את הרכב החונה, בית המשפט קבע כי מדובר בתאונת דרכים והתביעה כנגד העירייה נדחתה. 

לאחר משא ומתן שהתנהל עם החברה שביטחה את הרכב ולבסוף הגיעה עו"ד ענת אשכנזי להסדר פשרה לפיו חברת הביטוח תשלם  לתובעת 100 אלף שקלים ובית המשפט העניק  לפשרה תוקף של פסק דין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר