הדרמות במשפטו של ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, נמשכות, כאשר אתמול ביקשה הפרקליטות להכריז על דוד שרן, לשעבר מנהל לשכת ראש הממשלה, עד עוין. זהו העד השלישי שהפרקליטות מבקשת להכריז עליו כעד עוין, אחרי שלמה פילבר וד"ר יפעת בן חי שגב. עו"ד ששי גז שוחח הבוקר (רביעי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM בעניין זה.

לאחר שתקף אותה בחריפות: הפרקליטות ביקשה להכריז על דוד שרן כעד עוין

"לצערי הרב, זה לא דבר חריג. המשטרה חוקרת ככה. בבית משפט, יגידו לך השופטים, 'אתה באמת רוצה שזה יהיה שיח בין סוחרים הגונים? בתחבולות תעשה לך מלחמה, בחקירה תחקור'. השאלה היא רק, האם התיק הזה הוא מראה שמראה לכולנו איך נראית כל חקירה, או באמת כמו שהרבה חושבים שזה רק בתיק של נתניהו, ואני אומר לכם שזה לא רק בתיק של נתניהו, ואני אומר את זה בצער. צריך לזכור שיו"ר מועצת הכבלים לא בדיוק צריכה יום-יום את נתניהו והיא בכל זאת אמרה דברים מאוד קשים. אני מבין את המשטרה באופן כללי שלא חוקרים בצורה הכי נחמדה, אבל אתה שם לב שבתיק 4000 כל העדים מספרים על חקירה מאוד לא הוגנת, רשלנית, מגמתית, צועקים, מכניסים להם מילים לפה", פתח עו"ד גז את דבריו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עורך הדין ששי גז (צילום: פלאש 90)
עורך הדין ששי גז (צילום: פלאש 90)

כשנשאל האם תיק 4000 קרס בעקבות העדויות האלה, השיב גז: "אני מאלה שסבורים שתיק 4000 לא היה צריך להיות מוגש. אני חושב שזה תיק בעייתי מאוד ואני לא חושב שדווקא על גבו של ראש ממשלה היה צריך להגיש אותו, אבל אני רוצה לעשות הבחנה מאוד גדולה בין האיך למה כי בציבור מאוד מתבלבלים. זה שהעדים נחקרים בצורה לא יפה, מגמתית, לא מוריד ולא מוסיף, עד כמה שזה עצוב. זה לא מוריד, השאלה, מה הם אומרים בפועל. אני חושב שהתיק הזה קשה לתביעה להוכחה מאוד, מהתחלה, אבל המושגים האלה 'קרס' אלה לא מושגים במשפטים".

כשנשאל האם הדברים שעלו בעדויות על קשריהם של נתניהו ואלוביץ' הם סבירים בעיניו, השיב: "לא כל כך סביר בעיניי, אבל זאת עבירה אחרת, לא שוחד, זו הפרת אמונים. אבל בוא נאמר את זה אחרת, קודם כל, שרן לפני החקירה הנגדית, והשאלה אם הוא אמר לו, 'טפל אישית בבעיה הזו'. לו רצה ראש הממשלה לסדר את המיזוג הזה, הוא היה אומר ישיר ליו"ר הכבלים שהוא היה איתה בקשר 'סדרי את העסק הזה', והיא לא אמרה אף פעם שהוא 'אמר לי מילה אחת לקדם את המיזוג'".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm