הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

האם יש קשר בין העלמות המס ממכירת חברות הקנאביס לבין המעילה בחברת האשראי בחוץ- בנקאי גיבוי אחזקות? כך לפחות טוען עו"ד אלי סרור, בא כוחם של  עמית ורועי רוזן, שנעצרו בחשד להעלמות המס ושוחררו בתנאים. לטענת האחים, הבעלים האמיתי של חברות הקנאביס שנמכרו הוא לא אחר מאשר אחיהם, אייל רוזן, שהיה בכיר בחברת האשראי החוץ-בנקאית, ונמלט מהארץ. 

עמית ורועי רוזן נעצרו השבוע במסגרת חקירה ברשות המסים, ממנה עלה החשד כי הם העלימו מס, בהיקף של 12 מיליון שקל, ממכירת 2 חברות קנאביס. 

לעמדת האחים, כפי שהובאה על ידי בא כוחם, עו"ד אלי סרור, כי אחיהם, אייל, הוא למעשה מי שהיה הבעלים האמיתי של החברות וכי הם רק החזיקו את מניותיו בחברות בנאמנות. לשיטתם, מי שמכר אותן מבלי לדווח לרשויות המס היה האח אייל. 

במסגרת חקירתם ברשות המסים, טענו האחים כי לא היה להם תפקיד ניהולי בחברות, ובשום נקודת זמן הם לא שימשו כצד לעסקת מכירת המניות. "סמכנו על אח שלנו", אמרו לחוקרים. עוד ציינו כי רק לאחרונה נודע להם כי העסקה למכירת החברות כלל לא דווחה לרשות המסים, ועל כן הם פנו לדווח עליה. 

אייל רוזן, בכיר לשעבר בגיבוי אחזקות, העומדת בלב חקירה של רשות ני"ע והמשטרה. הוא חשוד, ביחד עם בעלי תפקיד נוספים בחברה, במעילה של עשרות מיליוני שקלים. המסחר במניית החברה הושעה כבר באוקטובר. לאחרונה יצא האח מישראל ולמעשה נמלט מהדין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il
לביקור באתר של משרד עוה"ד סרור בן הרוש לחצו כאן

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר