בג"ץ דן הבוקר (חמישי) בעתירה שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו כנגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בדרישה לחקור את ההדלפות שנעשו לכאורה בתיקים בהם נאשם נתניהו. בסיום הדיון הוחלט לתת לעותרים ארכה של 21 יום לתקן את העתירה, זאת בהתאם לטענות חדשות שהשמיעו היום במהלך הדיון. 

היועמ"שית לנתניהו: "פעל בהתאם לפסק הדין ומנה שרים אחרים במקום דרעי"
היועמ"שית בהודעה חריגה נגד רה"מ נתניהו: "שיתף פרסום כוזב"

במהלך הדיון אמר עו"ד עמית חדד המייצג את נתניהו: "אנחנו מתמודדים בוקר, צהריים וערב ולפעמים גם לילה עם התופעה של הדלפה ולרוב זה מסוג הדברים שאתה מתמודד איתם אבל אין לך מה לעשות. החומר נמסר להרבה אנשים. קשה מאוד לדעת איך ולמה יצא החומר, למי היה אינטרס, האם יצא מצד המאשימה, אם כן אזי יש כאן עבירה לפי סעיף 117 לחוק העונשין. המקרה שלנו פשוט, הוא כתוב".

חדד הוסיף: "מדובר על מבול של הדלפות כאשר לנו לא מספרים דבר. מפורסמים הדברים ממש מי אמר מתוך החקירה, מה נאמר, למי נאמר ומתי זה קרה וכו'. כל זאת כאשר לנו אין ולו בדל מידע".

חדד סיפר על אחד המקרים בו מידע שכלל לא היה באמתחתה של ההגנה פורסם בתוכנית עובדה. "אנו מגיעים למחרת לדיון לבית המשפט המחוזי וקובלים על העובדה שהמציאות הזאת היא בלתי נסבלת ומזיקה להתנהלות המשפט, מזיקה לכולנו, לציבור, לעדים, לא צריך לומר לשופטים ההגונים והישרים שבוודאי הם לא מתרשמים מה שקורה מסביב. הדלפה שפוגעת בעקרונות בסיסיים ביותר ולכן אנו מתחילים את הדברים בדיון בטרוניה אמיתית". 

השופט חאלד אמר במהלך הדיון: "אולי כל צד יעשה את חשבון הנפש שלו ויחדד את הנהלים שלו, זו רעה חולה שכולם סובלים ממנה ולא רק בתיק זה ולבית המשפט כערכאה דיונית זה מאוד מפריע".

עו"ד חדד הוסיף וטען: "לא בוצעו פעולות בדיקה ובית המשפט הזה אמר שיש לבדוק. לא לבדוק את העיתונאים, יש צוות, אפשר להוציא צווים, לראות, יש מועדים רלוונטיים, אנו מודעים לנגישות לכמה אנשים, שבועות, סבורים זמן קצר. אם בנסיבות כאלה לא עושים את זה, נאמר שאנו זונחים את זה. אם זה המצב, בואו לא נדבר גבוהה גבוהה ועל רעה חולה וכו'".

נציגת המדינה בדיון אמרה: "לעתירת חברי, חברי פורש בפנינו בכישרונו הרב טענות חדשות שאינן כלולות בעתירה. סדר הדברים הנכון הוא שאם מצב הדברים העובדתי השתנה, צריך לתקן את העתירה ולהעלות מחדש טענות רלוונטיות ולתת למדינה להגיב בכתובים".

השופטים קיבלו את הטענה כי על העותרים לתקן את העתירה ובסופו של דיון סוכם כי תוגש עתירה מתוקנת תוך 21 יום.