בית המשפט המחוזי התיר היום (ראשון) לפרסום את זהותן של ארבע הצעירות שחשודות בניסיון הברחת הסמים בנתב"ג אשר נתפסו עם משקל כולל של 15 ק"ג של סמים. החשודות הינן ארבל מזרחי בת 23 מתל אביב, אוראל בן חיים בת 24 מכפר סבא, עידן צאובר בת 24 מכפר סבא ולי פוני בת 22 מקרית גת. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרן ב-12 ימים, אך בית המשפט אישר הארכה בשבעה ימים בלבד.

החשודה שנשברה וזו שהשליכה את המזוודה: פרטים חדשים על פרשת הברחת הסמים

סיכול הברחת הסמים הגדולה בנתב"ג: המשטרה החרימה רכב השייך לאחת החשודות

כאמור, יחידת הבילוש המיוחדת 747 של מרחב נתב"ג במחוז מרכז סיכלה את ההברחה ארצה לאחר שהבלשים זיהו תנועה חשודה של הנשים שנחתו מטיסה מגרמניה, ובמהלך ניתוח ומעקב אחר תנועתן של החשודות לאורך מסלול הכניסה לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות, הצליחו הבלשים לקשור בין הדמויות להחזקת הסמים.

החקירה של המשטרה העלתה כי הבנות הגיעו לנתב"ג עם המזוודות הוורודות, חוקרי הימ"ר התחקו אחריהן וגילו שלא בכדי הן ניסו להתנהג כתמימות. גורמים במשטרה אומרים כי אף אחד לא הפיל אותן והן לא תמימות, הן מכירות אחת את השנייה ועסקו בבלדרות. עכשיו בודקים בכמה פעמים מדובר, מי עומד מאחורי משלוחי הסמים. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרן פעם נוספת. החקירה העלתה חשד שהבנות קיבלו 50 אלף שקלים עבור הבלדרות.

עו"ד עידן שני וששי גז מייצגים את ארבל מזרחי: "מרשתנו שומרת על זכות השתיקה בשלב הזה. נותנים למשטרה לעשות את העבודה ולמצות את החקירה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

החשודות בהברחת סמים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
החשודות בהברחת סמים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

בבדיקת כבודתן של שלוש מהחשודות, חשפו הבלשים למעלה מ-15 קילוגרמים של חומרים החשודים כסמים שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות, ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. חשודה נוספת, רביעית במספר, שהייתה גם היא בטיסה, נעצרה מחוץ לנתב"ג יחד עם בן זוגה.

לאחר מכן, פתחה המשטרה בחקירת האירוע ובמהלכה עלה החשד כי רכב מסוג אאודי Q3 נרכש על ידי אחת החשודות ונמצא בשימושה, אולם רשום על שם אמה. בעקבות כך, הרכב הוחרם נגרר מאזור המרכז אל המגרש המשטרתי, במסגרת בחינת הליך חילוט של רכוש שהושג על פי החשד מכספי עבירה של ייבוא וסחר בסמים.