חה"כ לשעבר הרב שלמה בניזרי שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM על פסילת דרעי בבג"ץ ועל הקריאות להוציא את נתניהו לנבצרות וטען שמדובר ב"רדיפה": "מרגיש שהמאפיה הסיציליאנית משתלטת על המדינה". 

המשנה ליועמ"ש לשעבר: "הרפורמה - מהפכה הרסנית, נבצרות נתניהו תוביל לכאוס"
דרעי ינסה לחוקק חוק שיעקוף את פסילתו בבג"ץ? התובע במשפטו מעריך

בפתח הדברים נשאל בניזרי אם דיבר עם דרעי בימים האחרונים והשיב: "לא, לא ניסיתי. בטח הוא עסוק כל כך. לכן אני מתפלא שאתם מעלים אותי כי אני לא יודע כמה אני יכול לתרום לכל הקשקשת שמתנהלת מיום רביעי". כספית ציין: "אתה היית בעצמך מורשע אז יש פה גם אחוות ש"סניקים, גם אחוות מורשעים, גם אחוות זכאים שהמערכת רדפה אותם".

בניזרי השיב: "לפחות אצלי דבר אחד קרה שהיה צריך לזעזע את כל המדינה, שעד מדינה, לראשונה במדינת ישראל, יצא בכל כלי התקשורת וסיפר שהוא שיקר והוא רימה בלחץ של הפרקליטות שהדיחו אותו לשקר ושילמו לו ונתנו לו. אני לא מכיר תקדים כזה שקרה בכל מדינת ישראל. אז כשאומרים עליי 'הוא הורשע' וכדומה, אני חושב שצריך להכניס את זה קצת למעמד אחר. אחרי שכיסחת אותי והשמצת אותי, מה אתה רוצה? שאני אשתוק?"

הוא הוסיף: "הפרקליטות הגיבה אז, דרך אגב, ששאלו אותה, 'אבל הנה הוא אומר כך', כך הם אמרו 'כן הוא ידוע בתור אחד שהוא רברבן'. אתה מבין? אז אם אחד כזה שהיה עד המדינה כנגדי, שהוא היה העד המרכזי וחוזר בו, אחרי שלא דיברתי איתו שנים. והוא עושה את זה באופן וולונטרי, הוא לא הרוויח ממני כלום והוא רק יצא מלוכלך בעיני כל הציבור, אז תבין שהמצב שלי קצת שונה". 

כשנשאל אם הוא חושב שנעשה לדרעי עוול השיב: "משהו מוזר קרה,  לפחות ממה שאני שומע מהדיווחים. יועץ משפטי שקבע שההר הוליד עכברון. עשרה שופטים החליטו בפה אחד ובצורה החמורה ביותר שיש פה עבריין סדרתי שעשה פה עברות חמורות ביותר, שכולם מדברים עליו, עבירת מס שהייתה צריכה להסתיים אצל כל אזרח במתן כופר ובמס הכנסה.

"אז משהו, לפחות בנתונים שמספרים לנו בתקשורת, משהו פה לא מסתדר. לכן אני אומר אז למה הגיעו למצב שעבירה צריכה קלון וצריך להדיח אותו בבושת פנים כמו שעשו לו בצורה כזאת, שמראה רק על רדיפה סדרתית שעושים כנגד אריה דרעי וכל מי שלא בא להם בטוב". 
כספית ציין: "הוא הודה. כנראה שזו לא רדיפה".
מגל מיהר לתקוף: "מה אתה סתם אומר דברים לא קשורים? מה זה קשור? זה לא רלוונטי למשפט. אתה סתם עושה תעמולה, זו הנדסת תודעה". 

בניזרי לא נרתע: "בן, אתה יודע שירית לעצמך עכשיו בשאלה שלך, ברגע שבאת והעצמת את כל הדברים השתמשת בכל העבר שלו שהוא לא רלוונטי, השתמשת בבקבוקי יין וברכוש שלו שאף אחד לא אמר שהוא לא חוקי כדי להגיע לנקודה שבסופו של דבר אח שלו מילא תופס לא נכון ושהוא לא עשה את זה. דרך אגב, אתה אמרת שהוא עשה את זה בהיותו חבר כנסת, עד כמה שאני זוכר זה היה לפני שהוא היה חבר כנסת אבל זה לא משנה, עצם העובדה שיועץ משפטי אומר, אחרי שבנו אותו כראש מאפיה בהעלמת הון ופשעים, חמש וחצי שנים של עינוי דין, בסופו של דבר הגיעו רק לעבירת מס, תאמין שלי שצריכים להתנצל בפניו ולהגיד לו 'לך הביתה, תודה, סליחה'". 

כספית: "אני מזכיר את זה כי זה הכי רלוונטי, זה אומר שהוא סדרתי".
בניזרי: "אבל החוק אסור להזכיר עבר של עבירה. אם הכול באמת נראה כל כך שחור, למה אישרו אותו לכנסת? כלומר ברגע שידעתם שעכשיו הוא מגיש את עצמו לכנסת ברור לכם הרי שהוא הולך להיות שר. למה לא מנעו ממנו? להיות חבר כנסת ושר זה אותו הדבר מבחינתי, למה אישרו אותו להיות חבר כנסת? למה בית המשפט העליון לא הוציא צו מניעה כדי למנוע את כל הביזיון הזה, גם האישי שלו וגם של כל הטרללת הזאת שאנחנו נכנסו לתוכה, של מדינת ישראל ושל הממשלה, לא מצליח להבין את זה. ראיתם שהוא הולך ומגיש עצמו לכנסת, זו כבר השתקה כי הוא אמר שהוא לא חוזר לחיים הפוליטיים, למה לא עשו את זה בתחילת הדרך?" 

מגל: "כל מה שהם עושים עכשיו, הרי גם גנץ שם בכותרות שלו את התמונה של אריה דרעי בממשלה שלו, הם חבורה של שקרנים. אם ש"ס הייתה הולכת בממשלת שמאל, לא היו הולכים לבג"ץ".
בניזרי: "יש שני ראיונות של יאיר לפיד, גם בכיכר השבת וגם אצל וייס, בפירוש הוא אומר 'אריה דרעי יהיה שר בממשלתי'".  

כשנשאל מה הוא צריך לעשות עכשיו לדעתך השיב בניזרי כי "אני לא יועץ משפטי ולא "משפטפטן", אני בסך הכול מנסה להבין ולהסביר קצת את הרקע, את הכאב והתסכול של ציבור רחב במדינת ישראל שבחר בו ברגע שאמרו שהוא רץ לכנסת ואף אחד לא פסל אותו. כולם הבינו שאם הוא ראוי להיות חבר כנסת אולי גם ראוי להיות שר. אף אחד לא מנע את זה, אף אחד לא העיר בדרך, אף אחד לא אמר 'הוא לא ראוי ולא כלום'. פתאום אחרי שהוא מתמנה להיות שר, לא מוציאים אפילו צו מניעה לפני שהוא מונה. את כל הביזיון הזה וההשפלה, הציבור לוקח את זה אצלנו, לא כפגיעה רק אישית של דרעי אלא כפגיעה בו וכרדיפה וחבל ששוב פעם אנחנו צריכים לחזור את שנות ה־90". 

מגל: "אני אומר דרעי עוד יהיה שר, בן מה אתה חושב?".
כספית: "אני אין לי מושג, אני לא חושב".

בניזרי: "אחרי שהוציאו את הידיעה הזאת שהיועצת המשפטית שוקלת להוציא את ראש הממשלה לנבצרות, אני חושב שהמאפיה הסיציליאנית השתלטה לנו פה על המדינה. יכול להיות שזה מגוחך להוציא דבר כזה, מי יכול לפטר על סיבה של נבצרות? אבל אני יכול להאמין פה להכל, כי ברגע שהם חושבים שהם נדחקים לקיר הם ממציאים כל מיני סעיפים ומעלים לך את הסעיף על הדרך ויכולים לפטר שר". 

"זה מזעזע שבמדינת ישראל, שכל דבר יכול להגיע לאבא הגדול המחנך, שהוא יחליט לנו אם ההחלטה של חברי הכנסת שנבחרו על ידי העם היא נכונה או לא נכונה, זה הדבר המפחיד ביותר שזו כבר לא דמוקרטיה, זו דיקטטורה", טען.

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm