בסביבתן של ארבע הצעירות החשודות בניסיון הברחת הסמים בנתב"ג הגיבו היום (ראשון) למעצרן בעקבות החלטת בית המשפט להתיר את פרסום זהותן. אביבית מגידיש, בת דודתה של החשודה לי פוני בת ה-22 מקריית גת, כתבה בפוסט בפייסבוק כי "דודה שלי מרוסקת, היא לא חלמה על זה שהבת שלה תהיה בכותרות בגלל דבר כזה". 

החשודה שנשברה וזו שהשליכה את המזוודה: פרטים חדשים על פרשת הברחת הסמים

"בא לי קצת לעשות סדר פה, ואני בוחרת פה ולא באינסטגרם", כתבה מגידיש בפתח דבריה, שהסבירה כי בחרה לעשות זאת בעקבות "כל ההודעות מבדוי ששולחות לי על בת דודה שלי כמה בנות קרית גתיות ממורמרות". 

החשודות בהברחת סמים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
החשודות בהברחת סמים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

"אני אעשה סדר לכל הלוחשות, כי מי ששאלה אותי - עניתי", הוסיפה מגידיש. "כן, לי פוני היא בת דודה שלי, וכן משפחה טובה, וכן משפחה שבחיים לא עברה על החוק. לי תמיד הייתה ילדה טובה וחלק בלתי נפרד מאיתנו. מה שאתם רואים ושומעים בחדשות זה מה שאנחנו שומעים בחדשות. מה שמעדכנים אתכם - זה מה שאנחנו מתעדכנים (בו)". 

"אנחנו לא יודעים אם וכן ומה גרם לבנות להגיע לסטואציה הזו", הדגישה בת דודתה של פוני. "תאמינו לי שכל המשפחה בהלם, לא רק הציבור. אנחנו אנשי חוק וסומכים על החוק, מה שהם יקבעו זה מה שיהיה. לכל הגיבורות מקלדת, דודה שלי מרוסקת, ולא חלמה על זה שהבת שלה תהיה בכותרות בגלל דבר כזה". 

להודעה צירפה תמונה של פוני, וכתבה: "בחרתי לשים תמונה שלה. זהו, עכשיו תתחילו לצלם מסך. ולא נשכח שגם לנו יש ילדים, וכמה שאנחנו שומרים ועוטפים החברה מבלבלת אותם. ואגב, אני נגד סמים בכל צורה, לא מכירה, לא יודעת גם מה זה סיגריה, בחיים לא עישנתי. מקווה שסיפקתי אתכם עכשיו, אני אוהבת את משפחתי ושום גיבור מקלדת לא יכול לשנות את זה".