פרקליטות מחוז ת"א-פלילי הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה נאשמים בגין ניסיון השוד של איש העסקים ברק אברמוב.

"מזל גדול שהמשטרה הגיעה, אלה שודדים אכזריים שמסוגלים גם להרוג" | ספורט 1
אברמוב על ניסיון השוד: "מעלילים עליי עלילות" 

החשודים, הינם יעקב אבוחצירה, בן 38 ויוסף אבוחצירה בן 30 מלוד, וכן גיא בן שמעון בן 38 מראשון לציון. מכתב האישום עולה שהנאשמים החליפו את לוחית הרישוי הקדמית של רכבם עם רכב אחר המורשה להיכנס לחניון הבניין ולוחית רישוי האחורית עם רכב אחר כדי לטשטש את זהותם. 

השלושה הגיעו הנאשמים לבניין בו גר אברמוב כשהם לבושים בשחור וברשותם אקדח, אזיקונים, נייר דבק עבה ופלייר. הם ערבו לו בסמוך לדירתו וכהגיע לדירה נכנסו עמו הנאשמים בכוח, הפילו לרצפה ואיימו עליו ואמרו: "זה הסוף של החיים שלך אם לא תהיה בשקט", תוך שהם חוסמים את פיו עם נייר הדבק.

לאחר מכן, החלו הנאשמים להסיר מאברמוב פריטים שהיו על גופו דוגמת שעון היוקרה שברשותו ותכשיטים רבים שענד בשווי של מאות אלפי דולרים. בשלב זה כפתו הנאשמים את ידיו ורגליו באזיקונים ורוקנו את תכולת כיסיו. הנאשמים דחפו אותו בכוח לחדר השירותים ודרשו ממנו מידע על חפצי הערך בדירה. הנאשמים המשיכו לדרוש שיפתח להם את הכספת שננעלה. לאחר שסירב הם הכו את אברמוב, הצמידו פלייר לאוזנו ואת אקדח הדמה לראשו תוך שהם גורמים לו חבלות רבות בגופו. 

בעקבות שיחה של אישה השמעה את המתרחש, הגיעו שוטרים למקום ומאחר ולא היה מענה נכנסו לדירה. לאחר מכן, הציע אברמוב לנאשמים להוריד את האזיקונים מגפיו, על מנת שיציגו את עצמם כחבריו והם נענו והוא הציג אותם חבריו כלפי השוטרים, אך הם נעצרו במקום.

עו"ד בנאי-גת מהפרקליטות מסרה: "מדובר בניסיון שוד מתוכנן היטב, כאשר הנאשמים ידעו כי ברשות אברמוב שעון יוקרתי. הם למדו מראש כיצד ניתן להיכנס לחניון הבניין ולשם כך החליפו את לוחיות הרישוי של רכב שהיה ברשותם. כמו כן, מדובר בשוד אשר בוצע על ידי שלושת המשיבים בצוותא, תוך שימוש באלימות ואיומים כלפי אברמוב בדירתו".