א׳ ילדה בת 11 בלבד מהדרום הותקפה מינית בחודש אפריל בשנה שעברה מחוץ לביתה על ידי השכן שלה בן ה-70 בזמן שהלכה לזרוק זבל. בעקבות המקרה, הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין ביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16, אך כעת בני משפחתה של הילדה תוקפים את הפרקליטות וטוענים: "שרות המבחן שם דגש על השיקום שלו-במקום לדאוג לילדה והפרקליטות מגבים אותם". 

שירות המבחן המליץ לאשר לנאשם לחזור לעבוד-אך טרם התקבלה החלטה מבית המשפט. אימה של הילדה סיפרה ל"מעריב": "מקום העבודה שלו הוא קילומטר מהבית שלנו. מי יכול להבטיח לי שהוא לא יעבור ברחוב שלי ויתקוף את הילדה שוב? הבת שלי לא הולכת למאפיה ולא למכולת, כי זה מאוד קרוב למקום שבו הוא עובד. מה יקרה אם פתאום הוא יצא מהעבודה וילך שוב לתקוף אותה?"

בכתב האישום תיארו את הסיטואציה הקשה וכתבו כי "הילדה הייתה בדרכה לזרוק זבל בפח הסמוך לביתה ומעדה בדרכה. ברגע שהנאשם הבחין בה, הוא סייע לה לקום, הצמיד אותה עם ידיו על רכב שחנה במקום כשהיא עם גבה אל הנאשם והתחכך בה עם פלג גופו התחתון לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים".

האם הוסיפה ואמרה: "הם שמים דגש על הקשיים אותו חווה התוקף ועל שיקומו, ולא על הנזק שנגרם הילדה שלי בחרדות. הוא הוצא מאיזוק אלקטרוני ללא ידיעת המשפחה והמשפט כל פעם נדחה מחדש. הילדה לא יוצאת מהבית, לא הולכת לזרוק זבל ובוכה המון. היא בחרדה גדולה בעקבות המקרה".

במכתב שכתבה הילדה להוריה לאחר המקרה והגעת השוטרים לגביית עדות היא ציינה: "לאמא שלי. זאת אני הבת שלך. אני נורא פחדתי לספר לך. אני לא רוצה ללכת לאישה הזאת (השוטרת), אני מפחדת שיעשו לי משהו". 

מפרקליטות מחוז דרום נמסר: "בהתאם לראיות שהועברו לבחינת הפרקליטות גובש כתב אישום, כאשר במקביל להגשתו הוגשה גם בקשה למעצר, מאחורי סורג ובריח, עד תום ההליכים. בסופו של דבר, בניגוד לעמדת הפרקליטות, בית המשפט החליט לשחרר את הנאשם לחלופות מעצר וכיום הנאשם נמצא במעצר בית".

"בהמשך, הגיעו הצדדים להסדר טיעון במסגרתו הודה הנאשם בכתב אישום מתוקן, אשר בשל קושי ראייתי, נמחק ממנו חלק מתיאור האירוע. חשוב להדגיש כי העבירה, שיוחסה לנאשם בכתב האישום המקורי, נותרה על כנה. כמו כן, השיקולים להסדר טיעון הינם רחבים ונוגעים גם בחשיבות ההודאה ולקיחת האחריות על ידי הנאשם".