ארבעה גברים, בשנות ה-20 וה-50 לחייהם, נעצרו הבוקר (שבת) על ידי המשטרה בחשד למעורבות ברצח מוחמד עמאש שנורה אמש למוות בג'סר א-זרקא כלל החשודים הועברו לחקירה, ובהתאם להתקדמותה, יובאו הערב לבית המשפט בבקשה להארכת מעצרם. הרקע לאירוע - סכסוך בין עבריינים.

כאמור, עמאש, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נורה אמש למוות מגג בניין. זאת, בעת שהלך ברחוב בסמוך לבית שבו התגורר. הרקע לרצח הוא מחלוקת בנושא סמים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, פינו את עמאש לבית החולים הלל יפה כשהוא מורדם ומונשם, ומאוחר יותר נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו.

בתוך כך, מדובר בקורבן הרביעי במגזר הערבי בפחות מיממה. אמש, עלי סעדי בן ה-31 ואחיו כאלד, בן ה-28, נורו למוות בנצרת. במשטרה פתחו בחקירה, ממנה עולה כי הרקע הוא סכסוך עקוב מדם בין ארגון הפשיעה של חרירי לזה של בכרי. הפעם הקורבנות הם מהארגון של בכרי. החקירה הוטלה על היאחב"ל בלהב 443 במשטרה. על פי החשד, המתנקשים הגיעו לביתם של הקורבנות, הקישו על הדלת וכשפתחו הם ירו בהם ונמלטו. אחד הקורבנות ריצה בעבר מאסר של שלוש שנים וחמישה חודשים והשתחרר ב-2018.

באירוע אחר, המאם אבו זרקה, תושב ערערה, נורה למוות באום אל-פחם. יש לציין כי אין קשר בין האירוע לשניים הקודמים, וכאמור בשלב זה עוד נבדק הקשר בין החיסול שאירע בנצרת לזה באום אל פאחם.