פרסום ראשון: בית משפט השלום בתל אביב מחק את כתב התביעה של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נגד הרב יוסף מזרחי, בו נטען כי מזרחי אמר כי אמו של בנט אינה יהודיה. 

"סליחה, אבא ואמא": לאחר שהגיש תביעת דיבה - בנט פותח הכל
"בעד לתבוע, הפכו אותי ללא יהודייה": אמו של בנט עולה להתקפה

השופט טל חבקין מבית משפט השלום בתל אביב החליט למחוק את כתב התביעה של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, אותו הגיש נגד הרב יוסף מזרחי המוכר ביוטיוב וברשתות החברתיות. טענתו של בנט היא כי מזרחי אמר שאמו של בנט אינה יהודיה.

ההחלטה למחוק את התביעה של בנט התקבלה לאחר שפרקליטו של מזרחי, עו"ד יוסף ויצמן, ביקש למחוק את כתב התביעה לאחר שלא צוינו בו תעודות הזהות של בנט ואמו מרינה, וכן לא צוינה כתובת מגוריו של בנט. בנוסף , הוא התבקש לתקן גם את כתב התביעה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

על תעודת הזהות של בנט אכן הוטל חיסיון, אך ויצמן כתב בבקשתו כי "לא ברור מדוע אמו של התובע 1 צריכה גם היא לחסות את תעודת הזהות שלה. חמור מכך תמוה מדוע נמנעו התובעים מלחשוף את פרטי המען ופרטי ההתקשרות מולם כאשר לטענתם לא ביקשו זאת במסגרת בקשת החיסיון". ויצמן הוסיף, וטען כי כאשר בנט ואמו ציינו את המען ופרטי ההתקשרות של עורכי דינם, הרי שהם נהגו בחוסר תום לב.

כאמור, השופט טל חבקין קיבל את בקשתו של ויצמן, והורה למחוק את כתב התביעה של בנט מהמערכת. השופט קבע כי בנט ואמו "יגישו כתב תביעה מתוקן שיכלול את המען של כל אחד מהם וכן יכלל בו מספר הזהות של התובעת 2 (אמו של בנט, מרינה. א"ב) שכן טעמי החיסיון אינם חלים בעניינה.

בנוסף, השופט הורה להסיר את החיסיון מתיק בית המשפט, וקבע כי לאחר הגשת כתב התביעה המתוקן שאינו כולל את תעודת הזהות של בנט הבעיה תיפתר. בכך השופט החליט, למרות בקשתו של בנט, כי התביעה נגד מזרחי לא תהיה חסויה.

תגובת פרקליטו של הרב יוסף מזרחי עו"ד יוסף ויצמן: "כתב התביעה הלקוי והניסיון לחסות תחת חיסיון הוא חלק מההתנהלות הבעיתית של ראש הממשלה לשעבר בנט. בית המשפט עשה סוף להתנהגות זאת, ומחק את כתב התביעה. כפי שראוי לעשות. כל התביעה הזאת נולדה בחטא, אין לי ספק שהיא תידחה על הסף תוך תשלום הוצאת ללקוחות שלי".

עו''ד יוסף ויצמן (צילום: יוסי זמיר)
עו''ד יוסף ויצמן (צילום: יוסי זמיר)

מלשכתו של בנט נמסר: "קשקוש. מדובר בתקלה מזכירותית טכנית. התביעה כנגד הרב מזרחי על סך מיליון ש״ח בשל השקרים שפירסם כנגד מירנה בנט תתנהל כסדרה עד למיצויה. כלומר התנצלות מוחלטת של הרב מזרחי על שקריו המחליאים תוך תשלום פיצוי שיועבר למשפחות שכולו".