אחרי שניאלץ להיאבק בתופעת הוונדליזים וגניבות הציוד בעת שביצע עבודות תשתית גדולות בנגב, כקבלן שזכה במכרזים של גופים ממשלתיים או ציבוריים אחרים, זאת עקב ניסיון השתלטות על תחום העבודות על ידי גורמי פשיעה בדואים בעיקר, הגיש תלונות במשטרה וניהל מאבק עיקש, שמעון חדד לא מוכן לעבור את הסיוט הזה גם באזור המרכז והשפלה, והבוקר שיגר מכתב אל ראש עיריית לוד יאיר רביבו ואל הנהלת החברה הכלכלית בעיר לוד בעקבות נזקים שנגרמו במכוון לכלי עבודה הנדסיים שלו במספר פרויקטים שהוא מבצע בעיר בהם בגני אביב.

נבהיר, כי חדד, בעת שפעל באזור הנגב וביצע עבודות תשתית גדולות סירב בעקשנות לתופעת הפרוטקשן ולא נכנע לאיומים שהופנו לעברו, כשפעם אחר פעם הגיש תלונות במשטרה. כשזכה במכרזים בעיר לוד, שמע לדבריו מבכירים בעירייה כי "כאן זה לא יקרה" וסבר שהוא מגיע אל המנוחה והנחלה. הבוקר, התזה שלו קיבלה תפנית, לאחר שנחשף לשורה של כלי עבודה הנדסיים כבדים שלו הושחתו, שמשות הטרקטורים והדחפורים נופצו וגורמים עבריינים הותירו חותם שגם בשפלה, נחת הוא לא ירווה.

במכתב ששיגר אל ראש עיריית לוד יאיר רביבו ואל הנהלת החברה הכלכלית, שמעון חדד דורש סיוע מהרשויות לרבות ממשטרת ישראל. "בוקר טוב ויום נעים ראש עיריית לוד. חברתנו עובדת במספר פרויקטים בלוד. הבוקר הגיעו העובדים מטעמנו לאתר הטניס בגני אביב ולצערי הרב התחוור לעיננו מחזה מטורף של וונדילזם מאיים", כותב חדד ומפרט: "שברו את כל החלונות של כל הטרקטורים ציוד מכני כבד באגר, שופלים מחפרים מכבשים חדשים כלים נוספים".

אחד מכלי העבודה שהושחת (צילום: שמעון חדד)
אחד מכלי העבודה שהושחת (צילום: שמעון חדד)

"לצערי הרב אנחנו כבר הלומי קרב וניסיון עם הפרוטקשן בנגב ובדרום, זה הזיה זה ביזיון. הובטח על ידכם שנושאים של פרוטקשן, בזיזה ואיומים מוחשיים לא יהיו מנת חלקנו. אני דורש באופן דחוף את עזרתך ואת עזרת המשטרה, העירייה והמדינה. דבר זה מהווה חציית קו אדום ואיום ממשי לחיינו ולחיי עובדינו. לידיעתך וטיפולך הדחוף, שמעון חדד".

אירועים שכאלו מחזירים את חדד במיידי אל המאבקים מול אותם גורמים פליליים שמנסים להשתלט על כל תחום שיש בו כסף והרבה. העובדה שהפעילות העבריינית הזאת גולשת גם לעיר כמו לוד שבמרכז הארץ היא שמדליקה מבחינתו נורה אדומה.