מח"ש זימנה הבוקר (שני) לעדות שני מפגינים שנפגעו מרימון ההלם בהפגנה שנערכה בשבוע שעבר בתל אביב, כנגד הרפורמה במערכת המשפט. עו"ד דניאל חקלאי, המייצג את המתלוננים מסר כי לאחר שקיבל פנייה ממח"ש לגבי עדות של אחד המתלוננים, הפנה אליהם אחד נוסף. 

"לא לבזבז משבר טוב": התחזית של לפיד להידברות אפשרית עם הקואליציה
טייס קרב נחקר בחשד להסתה בגלל ששיתף את תמונת השוטר שהשליך רימון הלם על מפגינים
המפגין שאיבד את אוזנו: "מי שזרק עליי את הרימון הגיע מיחידה מחורבנת"

שחר מור, שנפצע בהפגנה בשבוע שעבר בתל אביב כתוצאה מרימון שהושלך עליו ואיבד את אוזנו, שוחח אתמול עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, וסיפר:  "חטפתי רימון הלם שריטש לי את האוזן. אף שוטר לא היה קרוב אליי, ביני לבין השוטרים היו 20 מפגינים, לא הייתי בשורה הראשונה ולא בשורה השנייה. שלומי בסדר בהתחשב בנסיבות, אני באשפוז מיום רביעי. הצוות עושה עבודה נהדרת". 

עוד המשיך וחשף: "נפגעתי באוזן כנראה ע"י אותו קצין מפורסם. יש כאן משחק ציני של המשטרה, לשוטרים יש מצלמות גוף. אני משלם בתור אזרח על מצלמות הגוף של המשטרה. אם אתם באמת אומרים שזרקו עליכם אבנים, תראו. אני רוצה לדעת מי הקצין האומלל שזרק עליי רימון".

האירוע התרחש כאמור בשבוע שעבר, במהלך הפגנה שהתרחשה בצומת קפלן בתל אביב. במהלך ההפגנה מספר מפגינים פרצו את מחסומי המשטרה. כמו כן, מספר שוטרים טענו כי הותקפו ע"י המפגינים טרם השלכת רימוני ההלם. 

בתוך כך, טייס קרב לשעבר נחקר אתמול באזהרה בחשד לאיומים בגלל פוסט ששיתף עם תמונתו של רפ"ק מאיר סוויסה, קצין המשטרה ממחוז ת"א שתועד משליך רימון הלם לתוך קבוצת מפגינים בניגוד להנחיות המשטרה ואף נחקר במח"ש בעקבות אותו אירוע. 

הטייס נחקר בחשד להסתה לאיומים ואיומים ושוחרר בתום חקירתו ביחידת הסייבר של מחוז ת"א. הזימון לחקירה נשלח בשישי האחרון בעקבות הפוסט שהעלה שכלל את תמונת השוטר ואמירה קצרה - "מאיר סוויסה זורק רימון הלם לתוך הקהל - מטורף".