במהלך דיון הוכחות במשפטם של שני בלשים הנאשמים כי תקפו בחור חרדי בשם חיים מזרחי במהלך הפגנה שהתקיימה בירושלים בינואר 2022, שוטר שח"מ לפני גיוס בשם מרדכי עובד, שלמד עם מזרחי בישיבה והיה מעורב בהליך המעצר, העיד על האלימות שספג מזרחי גם בתוך ניידת המשטרה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"היה מעצר של צוות בילוש בצד ימין שלי, ראיתי הרבה אנשים מהסביבה, החשוד העצור מזרחי ניגשתי אליו ותפסתי לו את שתי הידיים והגיע שוטר בילוש אחר והזיז אותי", תיאר עובד את המעצר של מזרחי. "החשוד והשוטר ישבו מאחורה, אני ישבתי מקדימה. חיים שכב על הספסל האחורי במושב האחורי כשיותם יושב עליו. במהלך הנסיעה חיים אמר שאין לו אוויר וקשה לו לנשום והוא אמר לו תנשום, יש לך אוויר מלמטה".

עובד המשיך לתאר את המאורעות שעבר הצעיר החרדי בתוך ניידת המשטרה, לאחר שנעצר: "במהלך הנסיעה, אחרי שהוא (הבלש יותם, א"ב) אמר לו את זה, חיים התחיל לזוז בניידת. לא לנסות להשתחרר, אבל לזוז מחוסר נוחות. אחר כך הוא אמר לו 'אתה לא יודע עם מי התעסקת אני אזיין אותך'. בהמשך הנסיעה היה כמה אגרופים כתפיים בראש, לא יודע איפה בדיוק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"אני סובבתי את הראש את הראש טיפה שמאלה ובקצה העין ראיתי את היד של יותם עולה ויורדת לעבר חיים. חיים צעק 'איה איה כואב לי אתה מכאיב לי', כמה פעמים". בהמשך סיפר עובד כי הוא מכיר את מזרחי מהישיבה בה הוא למד, אך שבינו ובין מזרחי אין קשר וכי מזרחי זיהה אותו רק לאחר המעצר, כשהיה בתוך הניידת.

בנוסף, סיפר עובד כי יום לאחר המעצר הוא ביקש סליחה ממזרחי. עובד היה ברכבו של חבר משותף, אליו מזרחי התקשר בכדי לבקש ממנו שיאסוף אותו מבית החולים: "הוא שם אותו על רמקול ואמר לי תשמע זה חיים. אמרתי תביא נדבר איתו. שאלתי מה שלומו, איך הוא מרגיש, מה המצב וביקשתי סליחה על מה שעשיתי".