במשטרה גוברת ההערכה כי הרצח של רואיד מחמד אועיסי, אתמול (רביעי) בנצרת היה מתוכנן וכי מקורו בסכסוך העקוב מדם בין ארגוני הפשיעה של חרירי לזה של בכרי.

רצח נוסף במגזר הערבי: בנו של סגן ראש העיר נצרת נורה למוות

כידוע, רואיד מחמד אועיסי הינו הקורבן ה-41 במגזר הערבי מאז תחילת שנת 2023 ולפי מערך המודיעין של המשטרה, אינו היה קשור לעולם הפשע. לפי המשטרה, אועיסי הינו קורבן נקמה על מעורבותם של שני אחיו הגדולים בפעולות מסוימות, מאהרן, שהשבוע המשטרה סיכלה כוונה לחסלו, ועבייד, ששניהם מזוהים עם ארגון הפשיעה של חרירי.

רואיד מחמד אועיסי  (צילום: שימוש לפי סעיף 27 א')
רואיד מחמד אועיסי (צילום: שימוש לפי סעיף 27 א')

במשטרה סבורים כי האפשרות שגורם בארגון של בכרי, החליט לפגוע באח הצעיר, זאת לאחר שככל הנראה סייע לאחיו אחרי שסוכל ניסיון הרצח שלו. שלושת האחים הינם בני סגן ראש עיריית נצרת המכהן ובמשטרה בודקים גם אפשרות לקשר שהרצח הופנה אליו, או שמא הנרצח היה מעורב בפלילים מתחת לראדר, אפשרות שנכון לעת הזאת נשללת, אם כי עדיין נמצאת בבחינה.

רואיד מחמד אועיסי בן ה-25 נורה בלילה שבין רביעי לחמישי בנצרת. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים האיטלקי בעיר, שם נקבע לבסוף מותו. כוחות משטרה הגיעו אל המקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, כשהרקע לאירוע הינו סכסוך בין עבריינים. טרם נעצרו חשודים.