עדכונים חיים

משפט נתניהו: עדותו וחקירתו של נצ"מ משולם תימשך

משפט נתניהו יימשך היום בבית המשפט המחוזי בירושלים עם עדותו וחקירתו הנגדית של נצ"מ שלמה (מומי) משולם, ראש צוות החקירה בתיקי נתניהו

מומי משולם בבית המשפט מומי משולם בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יימשך היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, עם המשך עדותו של נצ"מ שלמה (מומי) משולם, ראש צוות החקירה בתיקי נתניהו שחקר את ראש הממשלה.

ביום שני האחרון ניהלה את החקירה הראשית עו"ד קרן צבירן מפרקליטות מיסוי וכלכלה, ולאחריה עלה פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד לחקירה הנגדית, בפתחה הכריז כי "אנחנו נראה איך לקחו עדים וביקשו מהם רכילויות". 

כזכור, בסיום הדיון ביום שני, חדד שאל את העד: "כיצד מועברות ההחלטות האלה (של היועמ"ש) בכתב?". משולם השיב שהיה פרוטוקול עם הסיכום של דברי היועץ. חדד: "טוהר מידות זה חתיכת אירוע רחב, מה זה אומר?", משולם ענה: "'פרקליט המדינה דיבר על טובות הנאה".

סנגורו של נתניהו: "עשו פה מסע דייג מטורף"

סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, אמר טען במהלך הדיון במשפט כי הוצאו צווים על נושא מילצ'ן כאשר באותו שלב עסקו רק בפאקר.מה שעשתה המשטרה והטענה שלנו שהיא טענה יסודית (מודה על ההפוגה) מגיעים עם נייר תחום פאקר. השוטר לא מכיר את ההנחיות האלה. דבר חמור!. אין בחומרים מילצ'ן ולכן מה פתאום ב28 בדקתם מילצ'ן? באותה העת המידע היה שהדס קליין לא קשורה לדירה ( ברויאל ביץ') ואחכ מביאים אותה ואנחנו רוצים לדעת למה. עשו פה מסע דייג מטורף". 

מתן וסרמן