על פי החשד, איינהורן שניהל קמפיין לשיפור תדמיתה של קטאר, ניסח דף מסרים שהועבר באמצעות פלדשטיין אל אוריך וזאת כדי לשפר את תדמיתה של קטאר בעיני הציבור בישראל וזאת באמצעות אנשי תקשורת. המטרה בקמפיין לכאורה הייתה למצב את קטאר כמתווכת ראויה לשחרור חטופים, תוך פגיעה במעמדה של המתווכת מצרים.
בידי החוקרים הודעות ווטסאפ שנשלחו בין איינהורן, פלדשטיין ואוריך בנושא זה. חלקן בעקבות פרסומים של מסרים בכלי התקשורת בישראל, וחלקן במסגרת שיחות אישיות ביניהן לצורך קידום המטרות המשותפות כביכול.