בבדיקת הרשות, במסגרת הליך אכיפה, נמצא כי בין השנים 2022 ל-2025 בוצעו יותר מעשרים פניות טלפוניות והודעות דוא"ל למתלונן, גם לאחר שדרש במפורש להסיר את פרטיו. הפניות נעשו תוך שימוש במידע אישי שנשמר במערכות החברה, הן על ידי נציגיה והן על ידי משווקות חיצוניות.
מהממצאים עלה כי הוט מובייל השתמשה במידע ממאגר הלקוחות שלה בניגוד למטרותיו, ולא עמדה בחובת היידוע הקבועה בחוק - בין היתר בכך שלא הובהר ללקוח כי המידע יישמר לצורכי שיווק לאחר סיום ההתקשרות, וכי ייתכן שיועבר לגורמים חיצוניים רק בהסכמתו. בנוסף, בדיוור הישיר לא צוין כי מדובר בדיוור ישיר, לא נמסרו פרטי בעל המאגר או מקור המידע, ולא ניתנה לנמען אפשרות ברורה לבקש הסרה.
עוד נמצא כי גם לאחר פניות חוזרות של הלקוח להסרת פרטיו - באמצעות מייל, שיחות טלפון והמועצה לצרכנות - המשיכה החברה לשלוח הצעות שיווקיות, אף שבחלק מהמקרים נמסר לו שמספרו "נחסם לשיווק". הרשות קבעה כי מדובר בהפרת החוק, והבהירה כי תמשיך לפעול בנחישות כנגד שימוש בלתי חוקי במידע אישי של לקוחות עבר לצרכים שיווקיים.