ד' תיארה כיצד הדמיון המטעה בממשק היה הגורם המכריע: "הוא מאוד הלחיץ ואמר הכול בסדר, אני מעביר לך את הכסף, רק תלחצי על אישור. והאינטרפייס של להעביר למישהו ושמישהו דורש ממך הוא כמעט זהה". ברגע אחד של חוסר תשומת לב, היא לחצה על הכפתור התכלת. "לחצתי על כפתור אישור בצבע תכלת ואז היה כתוב הודעה: 'העברת 7,000 למתן דבאח'", אומרת ד' בכאב, "ואני תפסתי את הראש והייתי בהלם כי הבנתי מייד שזה עוקץ".
חומת הבטון
גם הפנייה למשטרה לא הניבה פירות. "פניתי מייד למשטרה כי יש פה פן אזרחי של 7,000 ש"ח ופן פלילי. פניתי למשטרה והם סגרו את התיק אחרי יומיים כי הם לא יכולים להשיג את פרטי הנוכל", ציינה ד' בהלם.
"הנוכלים השתכללו"
עוד ציינה שהטיפול בכסף שאבד הוא מורכב, אך יש תקווה: "הבנתי שיש טיפול כרגע, שגם בחברת האשראי לא נאמרה המילה האחרונה עדיין. במקרים אחרים מחלקת ההונאות של חברות כרטיס אשראי אחרות פועלות מהר ועוצרות העברות כאלה". היא הוסיפה כי בעקבות ריבוי התלונות, "ביט לקחו אחריות בעקבות המקרים וכן שינו את הממשק, אבל אנחנו צריכים לשים לב לא ללחוץ על שום דבר בלי לקרוא".
לסיום, היא הבהירה כי אם המאמצים להשבת הכסף ייכשלו, עומדת בפני ד' אפשרות משפטית: "אני מאמינה שאם זה לא ייפתר היא בהחלט תוכל לתבוע".