במהלך הפשיטה במקום נתפסו 15 בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש ושני רימונים, באירוע שהוביל למעצר החשודים על ידי לוחמי מג"ב מרכז ושוטרי מחוז המרכז במפקדת רמלה-לוד. מדובר באירוע שהחל בשמיעת קול פיצוץ עז, שהוביל למקום כוחות משטרה מהמפקדה המשימתית שהוקמה בערים רמלה ולוד, וממוקמת במרחק של כ-100 מטרים מפרדס שניר.
במהלך הפעילות הלילה דווח לכוחות על שמיעת פיצוץ באחת משכונות העיר, והכוחות הוקפצו באופן מיידי למקום והחלו בביצוע סריקות במרחב. עם הגעת הכוחות לזירה איתרו הלוחמים מספר שרידים של בקבוקי תבערה, שעל פי החשד הושלכו לעבר בית מגורים, ככל הנראה במסגרת סכסוך דמים אלים בין משפחות.
במהלך חיפוש שבוצע באחד המבנים במקום איתרו הכוחות 15 בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש, מתודלקים בחומר בעירה, לצד שני רימונים. בעקבות הממצאים נעצרו כאמור 15 חשודים משני צידי הסכסוך, והם הועברו לחקירה בתחנת לוד.
גורם במשטרה אמר ל"מעריב": "מדובר בסכסוך מוכר בין פלגים בתוך החמולה, שמתגוררים בסמיכות ויצרו בטונדות כחומת הפרדה ביניהם. מעת לעת הם משליכים ביניהם בקבוקי תבערה ורימונים, ומי יודע לאן האירועים הללו עלולים להסלים. אנחנו נמצאים שם בדריכות גבוהה, ולכן גם התגובה הייתה מהירה ונחושה. לא אחת הם העלו רחפנים, ואנחנו הגבנו עם מסוק כדי לבצע פעילות. אנחנו אמנם לא יכולים להיות שם כל הזמן, והם מנצלים את הרגעים שבהם אנחנו בפעילות אחרת כדי להתחכך ביניהם - ועל כך אנחנו מגיבים בתקיפות".