"מדובר בהסכם פשרה שהתקבל על ידי כל המוחים", אמר בן יצחק. "זה לא מוחק את ההשפלה ואת המעשה המזעזע שלא קיבלנו עליו הסבר עד היום. זה מהלך לא חוקי שנועד להשפיל על רקע היותם מפגינים. ברמה האישית הייתי מעדיף שזה ייצא מהכיס של המפקדים שעשו את זה ולא מהכיס של כולם. השוטרים לא פעלו בחלל ריק. מפקדים יודעים, ואם מפקד תחנה עושה חיפושים בעירום בניגוד לחוק, הוא בוודאי צריך לדעת מזה כי אנחנו מתריעים".
בהמשך התייחס בן יצחק להפגנות המתוכננות של המגזר החרדי ולחסימות הכבישים הצפויות. "אני בעד חופש ההפגנה. אני כמובן לא מסכים עם הסיבה שבגינה הם מפגינים, אבל יש להם חופש להפגין, בוודאי כשהם עושים את זה בתיאום עם המשטרה. גם אם אני אעמוד בפקק ויכול להיות שאפלוט קללה, זו זכותם הדמוקרטית. גם אנחנו כשהפגנו היינו צריכים להגיע להסדרים והבנות עם המשטרה לגבי המינון, כי בסופו של דבר זו שאלה של איזונים. חופש ההפגנה הוא לא חופש מוחלט. צריך לתת להם להפגין ולעשות את זה בצורה אפקטיבית, גם אם יש הפרעה מסוימת לסדר הציבורי".