נציגת הפרקליטות אמרה בדיון כי אי אפשר להמתין בסוגייה: "המסוכנות שנשקפת מאוריך גבוהה ופוטנציאל הנזק חמור. גם מבחינת מסוכנות וגם מבחינת השיבוש ולכן אנחנו חושבים שצריך להשית את התנאים כבר עכשיו".
לדבריה: "באותה תקופה שהתנאים לא חלו זו היתה תקופת מלחמה. ואז לא היה צפי באותם ימים קשים מתי יבוא היום שהדברים יירגעו. הבנו שבלית ברירה אנחנו נאלצים לוותר על תנאים למרות שהם נחוצים. הויתור היה רק בגלל המצב הבטחוני אחרת לא היינו מוותרים..המצב הבטחוני היה כל כך חמור שהמשטרה הבינה שהיא לא תצליח לגבות עדות מראש הממשלה ולא היה צפי מתי המצב יירגע. בלית ברירה ויתרנו על התנאים".