חבר הכנסת צבי סוכות שוחח היום (ראשון) עם אריה אלדד וטל שלו בתכניתם ב-103FM, לאחר שביקר בבית החוללים את אחד החשודים במותו של פלסטיני בבנימין. לטענתו, החשוד יחיאל אינדור הוא חף מפשע. 

סייר העירייה, חן אמיר, נרצח בפיגוע בת"א: "הציל חיים רבים במותו"

הוא האשים: "מאז צאת השבת אני רואה את כל הכותרות על 'מתנחל שרצח פלסטיני' ואמרתי לעצמי איך הגענו למצב כזה. ואז אתה מברר ומבין שהאירוע רחוק מאוד מהסיטואציה שמתנחל רצח פלסטיני, ובהמשך הערב אני מבין שהמשטרה מגיעה לדיון בבית משפט, והיא אומרת שהיא לא חקרה אף ערבי בכלל לגבות את העדויות שלהם על מה שקרה שם. וזה משהו לא מתקבל על הדעת".

על אינדור, אמר חבר הכנסת: "באתי לראות את המצב שלו. זה אדם שחטף כמה סלעים לפנים. נמצא בסטטוס של עצור בבית החולים מבלי שאף אחד יוכל להיות אתו. ביקשתי מהשוטרים להיכנס והם אישרו, ביקשו שלא אדבר אתו על האירוע, כיבדתי את הבקשה. הגעתי לדרוש בשלומו. אני לא עו"ד ואני לא מתיימר לייצג אותו בשום מקום. הוא בהכרה אבל לא מצב טוב. הוא עבר ניתוח ראש, עדיין בטיפולים. הוא אדם שטוען להגנה עצמית. אני באופן אישי מאמין לו". 

זירת הפיגוע בנחלת בנימין תל אביב (צילום :אבשלום ששוני)

כמו כן, התייחס סוכות לביקורת שהוטחה באלוף פוקס: "אנו לא חושבים שהצבא מפקיר את ביטחון המתיישבים. יש לנו הערכה גדולה מאוד לאלוף הפיקוד וגם לראש השב"כ. הם אנשים שמקדישים את חייהם. ועדיין זכותנו וחובתנו כנבחרי ציבור לומר ביקורת כשצריך להגיד ביקרות. זאת החובה שלנו. ואני חושב שבאירוע של גם של ראש השב"כ וגם הסיפור של האלוף פוקס, הביקורת בחלקה מוצדקת". 

"לעשות איזושהי סימטריה או איזושהי הנחת יסוד כביכול על עבירות רכוש של יהודים, שהן חמורות ויצאנו נגדן כל כך המון פעמים. כאילו עבירות הרכשו הללו הן אלו שמובילות את הטרור הערבי שנמצא פה כבר מאה ומשהו שנה. זה משהו שהוא פשוט לא ראוי", הוסיף.