נעדרים במסיבה נוספת, בשם פסיידאיק שהתקיימה אף היא לפני ארבעה ימים (שבת) ואורגנה על ידי מספר חברים בין ניר עוז לנירים טרם יצרו קשר עם בני משפחתם, ככל הנראה כמאה אנשים השתתפו באותה המסיבה.

גידול בהיקף הפעילות ובלי 'הקש בגג': כך השתנתה פעילות חיל האוויר בעזה

בין הנעדרים באותה מסיבה, איתי הדר. לאחר חיפושים, בת זוגתו של איתו, זלטה קסובסקי נמצאה ללא רוח חיים. "יש מעט ניצולים שאיתנו בקבוצה, השאר נרצחו או נחטפו", סיפרה אתי, דודתו של איתי. "הבנתי ששמו רימונים על הגופות. זה סיפור מאוד קשה, אנחנו לא יודעים מה קורה איתו. אולי לא הצליחו לזהות אותו. הפחד שלנו זה שלא מחפשים את מי שהיה במסיבה הזאת, אני מרגישה שלא מתייחסים לזה שהייתה עוד מסיבה. ראו אותו עולה על האוטו יחד עם החברה ומרגע זה אין לנו יותר מידע", הוסיפה.

זלטה קסובסקי (צילום: פרטי)
זלטה קסובסקי (צילום: פרטי)

נעדר נוסף, הוא שחר קדמן, תושב עוטף עזה, בעל אזרחות גרמנית שהיה במסיבה. עומרי, אחיו של שחר, סיפר: "זאת מסיבה פרטית של 150 איש, היא לא הייתה מתוקשרת. אני ידעתי אתמול על 8 הרוגים שהיו שם. את שחר אחי עוד לא מצאו, מנסים לעשות איכון לטלפון שלו". 

איתי הדר - נעדר  (צילום: פרטי)
איתי הדר - נעדר (צילום: פרטי)

"שחר דיבר עם אמא בשבע בבוקר, הוא תיאר שיש טילים והוא לא יודע לאן לנסוע", שיחזר. "יש עד ראייה שאמר שראה אותם מסתתרים, הייתה קבוצה אחרת שהסתתרה בתעלה. מה ששחר סיפר זה שהוא לא יודע איפה הוא נמצא, בשלב מסוים הוא אמר שראה חיילים, עצר לידם את האוטו נכנס למיגונית בגלל הטילים. ההורים שמעו בטלפון קולות בערבית "רוח שאבאב", מאז לא שמענו ממנו. השב"כ לא יודעת לענות לי, לא רק המשטרה. ביום שבת לא יכולת להתקרב לשום ציר, הם פירקו לנו את הצורה. אין לי מושג מה קורה, לא מצליחים למצוא אותם".

שחר קדמן - נעדר (צילום: פרטי)
שחר קדמן - נעדר (צילום: פרטי)