מלחמת חרבות ברזל: לאחר המתקפה המזעזעת על קיבוץ בארי ביום שבת שעברה בו נרצחו יותר מ-100 מתושבי הקיבוץ, פורסם היום (שני) תיעוד חדש מגדרות האבטחה במקום, בו נראים טנדרים רבים ועליהם על פי ההערכות כ-150 מחבלים חמושים בדרכם לשער הקיבוץ.

נשיא המדינה בקיבוץ בארי: "חובה להשיב הביתה כמה שיותר מהר את החטופים"
בצל הנזק והזוועות בקיבוץ: המפעל הגדול בבארי נפתח מחדש

צפו:

טנדרים של חמאס עוברים לצד גדרות קיבוץ בארי (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

בתוך כך, נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר אתמול בקיבוץ בארי וחנך את פתיחתו המחודשת של מפעל ‘דפוס בארי׳: ״היה פה גן עדן שהפך לגיהינום. ומכאן אנחנו אומרים לכל העולם -  שום דבר לא ישבור אותנו. יש לנו חובה מוסרית ולאומית להחזיר את בארי להיות גן עדן".

"מתוך השכול, הדמע, הכאב הנורא והאפלה שבתוכה נמצא היישוב הזה, וכל היישובים מסביב - מכאן אנחנו אומרים לכל העולם כולו ׳שום דבר לא ישבור אותנו׳", אמר הרצוג, "מפעל ׳דפוס בארי׳ הוא התפארת, מקור הגאווה של קיבוץ בארי. בן, מנהל המפעל נמצא פה כדי להחזיר את המכונות לפעולה, וכדי לומר לעולם: אנחנו פה ואנחנו לא יוצאים מפה! נחזיר את החיים למסלולם לאט ובטוח ונחזור להוכיח לעולם כולו, וגם לאויבנו - לעולם לא תשברו אותנו, עם ישראל חי!״.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]