צה"ל הרס הלילה (בין חמישי לשישי) חנות הלבשה תחתונה בקלקיליה שלעגה לנערה חטופה ישראלית. החנות VictorIas Lingerie פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה של נערה חטופה ישראלית, לבושה בפיג'מה עם הכיתוב: "קנינו פיג'מה לחיילת הישראלית" עם צחוק מתגלגל.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך את חטיבת אפרים ואל"מ נתנאל שמעקה על הריסת החנות ואמר:  "זו תשובה ראויה לנאצי החלאה שפרסם את הכיתוב הזה. כל תומך של נאצים של החמאס, צריך לשלם מחיר. הגיע הזמן שצה"ל ידבר בשפת השכונה שבה הוא פועל. המזרח התיכון. הכלת הטרור ותומכי הטרור נגמרה".

פוסט האינסטגרם שלעג לחטופה הישראלית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פוסט האינסטגרם שלעג לחטופה הישראלית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מוקדם יותר החודש, פיצרייה בחווארה נהרסה לאחר שביזתה קשישה שנחטפה על ידי החמאס לדברי עו"ד שטיינר, מדובר ‏בבית ‏עסק ‏ששמו ‏"מאפיית ‏אייפל", הממוקם במרכז ‏הכפר ‏חווארה.‏ בפרסום נוסף נאמר כי בעל הפיצרייה הוא צלאח ח'מוס שלפני מספר שנים פצע נער מיצהר באורח קשה באמצעות אבן, אך שוחרר מחוסר ראיות. תושבי השומרון הגיעו לפיצרייה - ולא עזבו אותה עד שצה"ל הרס אותה.

בעקבות האירוע פרסמה הפיצרייה הודעת התנצלות בעברית: "התמונה לא עלתה על דעתנו, מישהו ניסה לפגוע בנו. אנחנו נגד פגיעה באנשים ונשים ורק רוצים להתפרנס בכבוד ולחיות בשלום עם כולם. אנחנו מאוד מצטערים בפני בני המשפחה שנפגעה ושאר האנשים שנפגעו".