על רקע הלחימה בדרום הארץ ובצפונה, במסגרת שיתוף פעולה מיוחד של המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון - HIT עם כוחות הביטחון, בהובלת ראש המחלקה עופר זיק, עובדים מסביב לשעון סטודנטים, בוגרים ומרצים של המכון בתכנון וייצור ציוד לחימה ללוחמים בצה"ל, למשטרה ולשירות כבאות והצלה.

תיעוד היסטורי: לוחמי גולני כבשו את הפרלמנט של עזה; כך הוא נראה לפני
התקיפה החריגה בעומק לבנון שהוציאה את הנשיא ביידן משלוותו

מרגע תחילת המלחמה האמל"חיה המיוחדת ב־HIT ייצרה מאות רבות של פריטי לחימה בשווי של עשרות אלפי שקלים, בהם פונדות אקדחים, פאוצ'ים לירך, פאוצ'ים לרימונים ומחסניות ועוד מגוון פריטי ציוד לחימה מסווג.

האמל"חיה מבצעת פיתוחים של פריטים על פי דרישות מבצעיות רשמיות המגיעות היישר מן היחידות הלוחמות, ונעשה גם שימוש בכלים טכנולוגיים הכוללים חיתוכי לייזר והדפסת תלת־ממד של דגמים כדי להביא לתוצר המדויק ביותר ונכון מבצעית.

כדי שהאמל"חיה תוכל להמשיך לפעול ולספק את צורכיהן של יחידות העילית, המחלקה לעיצוב תעשייתי ב־HIT פתחה קמפיין באמצעות פלטפורמת פייבוקס לגיוס תרומות לצורך רכש של חומרי גלם ייעודיים.

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון הטכנולוגי חולון - HIT, אומר ל"מעריב": "מאז החלה המלחמה אנו מפעילים במכון מספר יוזמות שלהן שותפים עובדי המכון, סטודנטים, בוגרים, מרצים ומתנדבים נוספים שמטרתם לתמוך במאמצי הלחימה ולסייע גם לאזרחים. בניהולו של ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, האמל"חיה שפתחנו תומכת באופן אקטיבי במאמצי הלחימה של יחידות העילית של צה״ל ועובדת במשמרות במשך רוב שעות היממה במטרה לספק את צורכיהן של היחידות.

"נמשיך להפעיל את כל היוזמות הללו למען המגויסים בחזית, העורף ולמען הסטודנטים שלנו. לבנו עם משפחות הנרצחים, החללים והפצועים, יחד ננצח".