דובר צה"ל התיר היום (חמישי) לפרסום כי סרן אסף מסטר, בן 22, מקיבוץ בחן, מפקד מחלקה בגדוד 601, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

ראשת מועצת עמק חפר, גלית שאול, אמרה: "עצב וכאב נוראיים ירדו היום על עמק חפר. אסף ז"ל היה מלח הארץ במלוא מובן המילה. אסף היה צעיר שמח, שילוב מדויק בין רצינות ומצוינות לילדותיות וצחוק. אדם שהיה טוב בכל דבר שעשה. אסף הוא הילד הראשון שעלה לתורה בבית הכנסת בבחן, ולמרבה העצב יהיה הראשון שיקבר בחלקה הצבאית שקמה, בעקבות נפילתו, בבית העלמין של הקיבוץ. אנחנו מחבקים את המשפחה, את החברים ואת קהילת בחן ברגעים קשים מנשוא אלה. נמשיך לעטוף את המשפחה ולעמוד לצידה לעד".

שאול הוסיפה: "אנחנו משלמים מחיר נורא מאז אותה שבת דמים, והכאב גדול. בעמק חפר שבעה חללים מצה"ל והמשטרה, ושלושה אזרחים נרצחים. כל אחת ואחד עולם ומלואו. כל אחת ואחד הותירו אחריהם חלל עצום. נמשיך ללוות ולחבק את המשפחות והקהילות בכאבן הנורא. אני מאחלת איחולי החלמה מהירה לפצועים ומתפללת לשובם המהיר של החטופים. רוצה לשלוח גם הרבה חיזוקים לחיילים שלנו. אני גאה בכן ובכם. שמרו על עצמכם ושובו הביתה בשלום"