מלחמת חרבות ברזל: סגן יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי, עורר אתמול (ראשון) סערה כשכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "יש לשרוף את עזה, לא פחות" - התבטאויות שעלתה לו בהשעיית החשבון. בשיחה עם בן כספית וישי כהן ב-103FM היום, חזר על דבריו: "אמרתי לשרוף את עזה, למה אנחנו צריכים להתבייש?"

היום ה-45: חוסלו שלושה מפקדי פלוגה של חמאס, צה"ל תקף בלבנון בתגובה לשיגורים
מי מדליף מהקבינט? השר שיקלי תוקף: "יש אנשים שלא ראויים לשבת שם" 

הוא הוסיף: "מי נשאר בעזה? יש שם אזרחים? רק מנהרות, חמאס והמחבלים הארורים שרצחו ילדים ומחזיקים ילדים בשבי, אני התנגדתי להכנסת דלק לרצועה, אני לא חייב להסכים עם כל פעולה שהממשלה עושה ושהקבינט מחליט. אנחנו צריכים לרסק את עזה, אין מה לעשות, עזה היא חמאס". 

בהמשך התייחס ואטורי למתקפה שלו על ארצות הברית בחודש אפריל, אז ברקע הדיווחים על אי הזמנת ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית הלבן, טען כי במבצע צוק איתן הטילה ארצות הברית אמברגו נשק על ישראל שהוביל למותם של חיילי צה"ל.

"לא יצאתי נגד האמריקאים", הדגיש ואטורי בסיום דבריו. "לפני חצי שנה, מה שאמרתי היה פותר הרבה בעיות שהן לא פתורות כי אנשים ישנו בעמידה. דיברתי על האסון שקרה לנו בגלל אמברגו נשק של נשיא מסוים", אמר. כל הכבוד לאמריקנים, כשעושים דברים טובים צריך להודות. אני יודע לבקר ולהודות כשדברים קורים".