המשא ומתן בנוגע להארכת הפסקת האש בין ישראל לחמאס קרס, לאחר שארגון הטרור סירב לשחרר כ-10 נשים שמוחזקות בשבי, כך דווח ע"י ברק רביד ב"וואלה!". שלושה בכירים ישראלים טענו כי במקום, דרשו בחמאס להתחיל במשא ומתן על שחרור גברים מבוגרים.

דיווחים על תקיפה ישראלית סמוך לדמשק; הפסקת האש תתחדש? | עדכונים שוטפים
אירוע הירי השגוי והטרגי בבירה: "מה שקרה הוא לכל הפחות בעייתי ולא מקצועי"

על רקע התקווה לחזרת החטופים הישראלים והדאגה למצבם בשבי, בישראל הודיעו אתמול על שישה ישראלים שנחטפו ונרצחו ע"י החמאס. מיה גורן ז"ל, אריה זלמנוביץ' ז"ל, אליהו מרגלית ז"ל, רונן אנגל ז"ל, עפרה קידר ז"ל וגיא אילוז ז"ל. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שלומי שבת שר לחטופים המשוחררים מיה ואיתי רגב (צילום :אינסטגרם)

"מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחה של עופרה קידר ז״ל מקיבוץ בארי. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת קידר ותושבי קיבוץ בארי. עופרה אהבה לגנן, לשחות בבריכת הקיבוץ, את פינת החי של הקיבוץ ובעיקר את הליכות הבוקר המוקדמות והשקטות בין עצי הפרדס, השבילים שהיא כה אהבה. עופרה (70) נחטפה כשיצאה ב-7 באוקטובר להליכת בוקר בקיבוץ בארי. היום המשפחה עודכנה כי נרצחה", נמסר אתמול מטעם מטה משפחות החטופים. 

בתוך כך, סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה אתמול כי ישראל הודיעה למספר מדינות ערביות שברצונה ליצור אזור חיץ בשטח הפלסטיני ברצועה עם סיום הלחימה כחלק מההצעות למובלעת ביום שאחרי. על פי הדיווח, בין המדינות אותן עדכנה ישראל נמצאות ירדן, מצרים, איחוד האמירויות ואף סעודיה, שהסכם הנורמליזציה איתה בתיווך ארה"ב הושעה בשל המלחמה בעזה.