בית הדין הצבאי בבית ליד האריך את מעצרו של החייל סמ״ר במיל׳ אביעד פריג'ה שירה ביובל קסטלמן ז"ל. עורך הדין שלומי ציפורי, המייצג את פריג'ה, שוחח הבוקר (שלישי) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM והביא את גרסת מרשתו: "מה שאביעד אומר זה מה שהוא אומר מההתחלה. הסרטון, גם כשאני ראיתי אותו, באופן אישי הייתה לי התלבטות אם אני רוצה לייצג בתיק הזה. ככל ששמעתי ממנו, השתכנעתי בכנות ובאמינות. גרסתו עקבית לאורך כל הדרך. זו לא אמירה של סנגור. בשלב דיון המעצר, סנגור לא נחשף לחומר הראיות".

"התרגיל שעשה לו ינון מגל כשהבחור תחת ההלם מכל האירוע של אובדן חיים, סיטואציה שהוא נמצא בה פעם ראשונה", הוסיף לגבי השיחה שפורסמה בערוץ 14. "הוא לא ידע שמישהו יעלה את זה לשידור. ינון מגל מנסה לכוון אותו האם הוא וידא הריגה, הוא אומר שירה עד שהוא נפל. אין שם וידוא הריגה. הוא לא אמר 'כן', אלא 'יריתי עד שהוא נפל'". 

בהמשך, הבהיר: "אם קראתם את ההחלטה, אני אומר עוד פעם שזו ראיה של שופט שרואה את חומר הראיות שהתייחס להארכת המעצר, יש לו אמירה שהוא מתקשה לראות על פי החומר שהוא נחשף אליו האם ניתן יהיה לבסס במידת הוודאות בפלילים שאלמלא הירי המנוח היה מת מפצעיו. רואים שהמחבל השני, זה שיצא מתא הנהג, יורה גם במנוח, בעורך הדין". 

עוד אמר: "לא נלקחו הקליעים מהגופה של המנוח, לא ניתן לקבוע מי ביצע את הירי הקטלני שגרם למותו, האם זה המחבל, האם אלה אנשים אחרים שירו. אני בהחלט התרשמתי מהחשוד, זה לא איש שחיפש להתנקם. השופט גם מדגיש שהוא חדל מהירי, לא ביצע וידוא הריגה והוא חדל מהירי לגבי יובל בשלב שיובל הרים את הידיים".