חבר הכנסת עמית הלוי (הליכוד) התראיין הבוקר (חמישי) ב-103FM, והתנגד להכנסת הרשות הפלסטינית לעזה. "הפת"ח ברמאללה ובג'נין ובחברון ובשכם הביעו הודעות תמיכה רשמיות, מצולמות - בטבח, באונס, בעריפת הראשים, התגאו בזה שחיילים של הפת"ח השתתפו בטבח הזה", ציין. 

"כשביידן יגיד": האם ישראל צריכה לחשוש מהלחץ האמריקאי לסיום המלחמה?
מתוך 29 אלף: זו כמות "הפצצות המטומטמות" שהטילה ישראל על עזה

"המסקנה מ־7 באוקטובר היא שקודם כל ישראל חייבת לשלוט בכל המרחב הזה. כל מחשבה כאילו מישהו אחר יוציא לנו את הערמונים מהאש ויעשה לנו את העבודה הוכחה פשוט כלא נכונה, גם אם לוקח להם 17 שנה או 16 שנה להתארגן ולמלא את מאווייהם כפי שמופיעים באמנת החמאס", הוסיף. 

תיעוד מפעילות צה"ל בעזה (צילום :דובר צה"ל)

מה צריך להיות בעזה ביום שאחרי המלחמה?
"קודם כל צריכה להיות שליטה ישראלית מלאה מציר פילדלפי ועד יד מרדכי, מהים ועד רעים ובארי וכפר עזה - צריכה להיות בכל אותם 365 ק"מ רבוע צריכה להיות שליטה ישראלית מלאה".

הוא קרא למדינות האזור לקלוט חלק מהפלסטינים: "אני אומר שיש לבעיה לעולם עם מיליון וחצי אנשים שחונכו, שעברו אינדוקטרינציה של רצח עם. אני מציע לג'ייק סאליבן לעזור לנו עם מדינות שארה"ב תומכת בהם, לבקש מהן לקחת 5,000 משפחות. זה לא אירוע גדול".

הפתרון שאתה מציע לממשל האמריקני זה לעזור לעשות טרנספר של תושבי הרצועה במדינות ברחבי העולם
"אני מציע לשקם, זאת המילה הנכונה, את האנשים הללו שלאורך שנים נכבשו באכזריות על ידי חמאס ב־2007, אכזריות שאין כמותה. אם לא יהיה שינוי דמוגרפי משמעותי במרחק יריקה מאשקלון או מרעים או משדרות או מאופקים, זה יקשה עלינו מאוד. אני מזכיר לכם שבעשור האחרון, כל שנה יצאו אלפי אנשים מעזה, היום זה לא מתאפשר כיוון שמצרים לא מוכנה אפילו שיעברו דרכה, דרך שדה התעופה.

ישראל צריכה לדאוג לזה, לאפשר למי שמעוניין, רבים מעוניינים, ואם זה יהיה בעידוד מדינות העולם שיאמרו, 'אנחנו קולטות, כל מדינה 6,000-5,000, רוב הבעיה נפתרת".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]