המוני בני אדם ליוו היום (חמישי) למנוחות את רס"ב זיו דדו, בן 36 מרחובות, בחלקה הצבאית בבית העלמין בחולון. דדו ששירת כמנהל עבודה לוגיסטי בגדוד 51 של גולני, נפל ב-7 באוקטובר, וגופתו נחטפה על ידי מחבלי חמאס. שלשלום, הוחזרה גופתו מעזה במבצע צבאי, במסגרתו נפלו גל מאיר איזנקוט ואיל מאיר ברקוביץ'.

רעייתו סתיו ספדה: "מה-7 באוקטובר עברנו סיוט מתמשך שלא נגמר. לצד האבל שלנו היינו צריכים להילחם במקביל להחזרת גופתך. ההתמודדות הייתה כל כל קשה ובשלב מסוים איבדתי תקווה. היום יש לי טיפה נחת שהגעת לקבר ישראל כמט שמגיע לך. הרבה פעמים שאלתי את עצמי איך אצליח להעריץ את צהל אחרי ה7 באוקטובר כמוש אתה הערצת. רציתי כל כך להשריש את זה אסל לא הייתי מסוגלת אחרי שאיבדתי את האמון באותו יום ארור. בהשבת גופתך משהו השתנה צהל החזיר לי את האמון בו הוא עשה הכל כדי שתחזיר אלינו, להעניק לך את הכבוד האחרון שמגיע לך אחרי שנתת 18 שנים לצבא".

"אהוב שלי החלטתי שמה שאני יכולה לעשות זה להנציח אותך ולספר לכולם מי היית. התראיינו בערוצי התקשורת לספר איזה בן אדם מדהים היית, תמיד היית הראשון לעזור, תמיד היית בצד שנותן. אתה גיבור ישראל וכולם צריכים לדעת את זה. בעלי שחי הימין עוברים והחור העמוק בליבי. אתה חסר לי בכל רגע ובכל נשימה. כואב לי על העתיד שנגדע לנו באמצע החיים. מיה נכנסה השבוע לגן ואני רק חושבת שאם היית פה היית מחזיק לי את היד ואומר שהכל יהיה בסדר. כל התמודדות כזו בלעדייך כל כך קשה אסל אני רוצה להאמין שאתה מסתכל עלינו מלמעלה וגאה במיה שלנו".

"אהוב שלי רק אני ואתה יודעים איזו אהבה הייתה לנו. היית כל עולמי, החצי בשני שלי היינו קשורים בנפש הבנו אחד את השנייה דרך העיניים גם מבלי לדר. הלוואי והייתי יכולה לתת לך חיבוק ונשיקה אחרונים רק כדי להרגיש אותך שוב. אני מבטיחה לך שמיה תגדל על האהבה שלנו ותתחנך על כל הערכים שלך על מסירה לזולת, חריצות ואהבת חינם. היא תתגאה סל כל כך כמו שאני גאה בל. אהבה שלי אתה זוף סוך יכול חנוח בקבר שלך. אני רק מבקשת שתשלח לי כוחות ושתשמור עלינו מלמעלה. אוהבת אותך כל כך אהוב חיבי ואוהב אותך עד סוךי מי חיע. תנוח על משכסל בשלום אהוב שלי