אור זערור, קצין בגדוד 17 של ביסל״ח, שלוחמיו ירו למוות בשלושת החטופים בסג׳עייה, פרסם היום (שני) פוסט בחשבון האינסטגרם והתייחס למה שקרה באירוע הטרגי והנורא.

"הצילו, שלושה חטופים": המסרים שהשאירו לצה"ל החטופים שנורו למוות | צפו בשלטים המצמררים
"קללות ונאצות": אביו של החטוף שנורה ע"י צה"ל חושף את השיחה הקשה עם גלנט

״למדינה שלמה מגיע לדעת מי הם הלוחמים האלה", כתב זערור בפתח דבריו, "אלו לוחמים שהחליטו לעשות את הצעד ולצאת לקורס מ״כים על מנת להיות מפקדים בצה״ל, לוחמים שלא ראו בית מעל 70 יום, לוחמים שהופכים כל אבן בעזה כדי להשיב את החטופים ולהסיר את איום הטרור מעלינו, לוחמים שישנים בהריסות ומתעוררים לקול ירי קליעים ופגזים בכל יום תוך סיכון תמידי של חייהם".  

"אבל בקשה קטנה - עצרו רגע", ביקש מהקוראים בפוסט, "לפני שאתם מטיחים האשמות, זאת מלחמה, זה כואב ועצוב לכולם, נהרגים כל יום הטובים מאנשינו, כולנו בכל ליבנו עם משפחות החטופים ואין מילים שיוכלו לנחם, אך החיילים אינם הכתובת. כולנו עושים את המקסימום, תאונות קורות וישנם מחדלים וראוי וצריך שיטופלו בהתאם. הם עדיין שם, נלחמים בשביל כולנו יום ולילה כאשר הציבור בחוץ מבצע בהם משפט שדה. מגיע להם גב ותמיכה, במיוחד ברגעים הקשים הללו״.

יותם חיים ז''ל, אלון שמריז ז''ל, סאמר טלאלקה (צילום: ללא קרדיט)
יותם חיים ז''ל, אלון שמריז ז''ל, סאמר טלאלקה (צילום: ללא קרדיט)

כאמור, ביום שישי האחרון נורו למוות בשוגג ע"י כוחות צה"ל שלושת החטופים יותם חיים ז״ל, אלון שמריז ז"ל, וסאמר טאללקה. דובר צה"ל, הסביר כי "במהלך הלחימה בסג׳עייה, כוח צה״ל זיהה בשוגג שלושה חטופים ישראלים כאיום. כתוצאה מכך הכוח ירה לעברם והם נהרגו. במהלך סריקה ובדיקה של מרחב האירוע עלה חשד לגבי זהות ההרוגים. הגופות נלקחו לבדיקה בשטח ישראל ולאחריה התברר כי מדובר בשלושה חטופים ישראלים".