אליעזר (צ'ייני) מרום, מפקד חיל הים לשעבר, התראיין הבוקר (רביעי) ל-103FM, וביקר את התקשורת הישראלית, ואופן הסיקור של החות'ים בתימן: "הבעיה היא שהרבה מאוד אנשים בתקשורת הישראלית וגם ההנהגה הישראלית לקחו את החות'ים כקוץ בתחת. התבלבלתם, החות'ים הם גוף רציני מאוד, ארגון טרור רציני מאוד שאנחנו התמודדנו איתו כבר לפני שנים רבות וידענו לפגוע בו". 

הפסגה בורשה: קטאר העבירה לישראל מסר מחמאס, ראש המוסד לא נשאר חייב | דיווח
"שיחות אינטנסיביות" בדרך להפסקת אש: ישראל דרשה מי מהחטופים ישוחררו

"איך שהתחילה המערכה הזאת פתאום הגיעה איזושהי רקטה או טיל מכיוון החות'ים וכל מה שעשתה התקשורת הישראלית - עשו מערכון ב'ארץ נהדרת'", הוסיף. בנוסף ל"איחוד הזירות", הציג צ'ייני את האינטרס האיראני מהמלחמה הנוכחית: "מה האיראנים רוצים? הם רוצים רק דבר אחד, לגרום להפסקת אש, להפסיק את המלחמה ולדאוג לזה שישראל שמצטיירת פה במזרח התיכון כמעצמה אזורית תחטוף תבוסה בלתי רגילה וזה ישפיע על ההסכם עם סעודיה". 

תקיפת תשתיות של חמאס בעזה (צילום :דובר צה"ל)

עוד הוסיף כי "האיראנים ניסו באמצעות החות'ים לשגר טילים על אילת ולפגוע באילת, הדבר הזה לא צלח, למה? משני טעמים כי יש לנו הסכם עם האמריקנים שהציבו שם כלי שיט והם יירטו חלק מהאמצעים האלה, ומערכת ההגנה המעולה של מדינת ישראל הצליחה להפיל את כל האיומים שנורו מכיוון תימן. האיראנים הבינו שאי אפשר להכניע אותנו באמצעות טילים, מל"טים וטילים בליסטיים והם עברו לתקיפת אוניות וזה הצליח להם מאוד מאוד".