רבים מתושבי הצפון קיבלו היום (רביעי) אל הטלפונים הניידים שלהם הודעת ווטסאפ שנשלחה לכאורה על ידי ארגון הטרור חיזבאללה שכוללת את תיעוד הנזק בישראל, קטעים מתוך מהדורות החדשות של המדינה - ואיומים להסלמת המצב הביטחוני בהמשך. 

צה"ל עשוי לקחת הימור בלבנון שישנה את המשוואה מול נסראללה | טל לב רם
בצפון כועסים על מחיר השקט בגבול לבנון: "על הטעות הזו שילמנו בדם"

״רוצים מלחמה בשביל לחזור? אם היא תקרה - לא יהיה לכם לאן לחזור״, כך נכתב בהודעה שנשלחה לכאורה מטעם חיזבאללה עם לוגו ארגון הטרור לטלפונים ניידים של רבים מתושבי הצפון. במהלך הסרטון, נראים תיעודי הנזקים בצפון מתחילת המלחמה ועד עכשיו: שריפות כתוצאה מהרקטות ששוגרו, בתים שנהרסו מטילי הנ״ט, תושבים פצועים שפונו באמבולנסים לאחר שנפגעו ע״י חיזבאללה, תושבים מפונים ומבנים שנחרבו על גבול הצפון. את סוף הסרטון, הם חותמים עם האמירה ״טעימה, על קצה המזלג״ - אמירה שמרמזת על הסלמת המצב הביטחוני בגבול.

ההודעות שנשלחו מהחיזבאללה (צילום: צילום מסך)
ההודעות שנשלחו מהחיזבאללה (צילום: צילום מסך)

מלי רוזנבאום, תושבת קיבוץ כפר סאלד בגבול הצפון ואחת מהפעילות החברתיות המובילות שמרבות להתראיין על האיום מצפון קיבלה הבוקר לטלפון הנייד שלה את ההודעה המאיימת. היא סיפרה  ל״מעריב״ על כך: ״ההודעה מהבוקר רק מראה כמה האיום של חיזבאללה חי, נושם, קיים וממשי. חיזבאללה לא מורתע ולא נעליים - רק חבל שאצלנו מתעקשים ללמוד בדיעבד, ומחכים בחיבוק ידיים לאסון הגדול הבא שיפקוד אותנו, ושיהיה במימדים גדולים הרבה יותר״, הזהירה. 

״עוטף לבנון, זה העורף של המדינה, ואנחנו חייבים עזרה וגב. שיפסיקו להפנות לנו את הגב, או גרוע מכך - ינעצו בגב שלנו סכינים״.