האלוף במיל' יצחק בריק שידר היום (שני) לצד אראל סג"ל ב-103FM, והתייחס לביקורת שהשמיע כלפיו הפרשן הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, ב"אולפן שישי" האחרון.

"בלתי נסלח": כשניר דבורי וישראל זיו נכנסו ביצחק בריק

"מה שקרה בצבא ב-20 שנה האחרונות, שלא קשור לממשלה, זה חרפה, זה קריסה של תהליכים ותרבות ארגונית מתחת לכל ביקורת. את זה אמרתי ואכן זה קרה לצערי הרב ועכשיו אני אומר, וממשיך להגיד, אם תמשיכו באותה שיטה באולפנים עם דובר צה"ל שיושב שם בערוץ 12 ועם זה שיושב לידו שכל תפקידו להודיע שביבי הוא האשם ומגן על הצבא כאילו לא קרה שום דבר, מפזרים חול בעיני הציבור ונותנים לציבור להרגיש שהצבא חזק, גם אחרי האירוע הנורא והאיום הזה", אמר בריק.

האזינו לדבריו של בריק על פלג החל מ-10:30:

בריק נשאל הציטוטים שלו שמצוטטים תדיר ברשתות החברתיות של הערבים וענה: "כל מה שאמרתי בעבר מופיע בויקיפדיה, אין לי מה להסתיר, דבורי נשלח לג'נין עם כובע פלדה ומצלם את כל התרגולת של צהל, פורס לאויב בדיוק. אני לא מדבר על הדברים האלה. הם עושים את זה כדי ליצור דימוי כמה הצבא חזק ולמכור סודות, יותר חמור".

עוד התייחס בריק לדבריו של השר גדי איזנקוט ב"עובדה": "גדי איזנקןט אמר בין היתר שאני גם אחראי. לך אחורה אני התרעתי על זה, התבעתי על מה שהולך לקרות ובכל זאת זה קרה. כמו האלופים בדימוס שיושבים באולפנים ומספרים לעם ישראל שהיחידי שאשם זה ביבי, ואני רוצה להגיד לך שלביבי יש אשמה, אבל אני רוצה להגיד לך  שלצבא יש אשמה בעשרות מונים הרבה יותר גדולה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>