דובר צה"ל חשף הערב (שבת) כי ישראל פועלת לעצירת אספקת התחמושת של חיזבאללה מאיראן. "איראן מעבירה אמצעי לחימה אנחנו מתארים משלוחי נשק ללבנון ומשמדים אותם במגוון דרכים. בכל מקום שחיזבאללה יהיה בו - אנחנו נפעל, בכל רחבי המזרח התיכון. לא בוחרים במלחמה כעדיפות ראשונה, אך מוכנים אליה במידה ונדרש".

סגן מזכ"ל חיזבאללה: "לא נפסיק לתקוף עד שתסתיים המלחמה בעזה"
שותף על מלא של החיזבאללה? שר החוץ הלבנוני בדרישה לאדמות ישראליות

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, מסר בתגובה לדברי דובר צה"ל: "הגיע הזמן שבממשלה יבינו שהצפון במערכה על קיומו ועל קיומה של מדינת ישראל. תושבי קו העימות הם גיבורים אמיתיים ומוכנים להתאזר בכל הסבלנות הנדרשת ובלבד שאיום החיזבאללה יוסר ונסראללה לא יוכל לאיים עוד על תושבינו בחמישים שנים הבאות. אם בצפון לא יהיו חיים, יגיע הרגע שלא יהיו חיים גם בצפון תל אביב".

הלילה, השליח המיוחד של הנשיא ביידן, עמוס הוכשטיין, צפוי להגיע לישראל לעוד סבב של שיחות ומכאן ימשיך ללבנון. מוקדם יותר היום, העיתון הלבנוני "אל־אחבאר" המקורב לחיזבאללה דיווח כי במערב ממשיכים להעביר מסרים ללבנון שמזהירים מפני הידרדרות הלחימה בגבול עם ישראל למלחמה נרחבת. על פי הדיווח, הנציגים הדגישו שוב כי יש להם מידע והערכות שבישראל יש מי שרוצים לצאת למלחמה נגד חיזבאללה בלבנון.

תקיפת חוליית פעילי ״תיק הגולן״ - שלוחת חיזבאללה בסוריה (צילום: דובר צה"ל)

הם הוסיפו כי כמה מדינות מפעילות לחץ על ירושלים, אך הן זקוקות לעזרה מחיזבאללה לעצור את התקיפות בגבול ולאפשר לתושבי הצפון לחזור לבתיהם. עוד דווח כי הארגון אינו מוריד את האפשרות כי פניה של ישראל למלחמה, ולכן הוחלט בארגון הטרור להעמיד את כל היחידות שלו בכוננות גבוהה לקראת אפשרות שכזו.