כוחות הביטחון הצליחו אתמול במסגרת מבצע הרואי לשחרר משבי החמאס ברפיח את פרננדו מרמן ולואיס הר. קרין הר בז'רנו, בתו של לואיס, סיפרה ב-103FM על הרגעים המרגשים. 

"מפקד חיל האוויר היה לראשונה בחמ"ל השב"כ": פרטים נוספים על המבצע יוצא הדופן ברפיח
לאחר פעולת החילוץ, גלנט מבהיר: "לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים"

"מקווים שלאט לאט הם יתחזקו ונחזור לחיינו הרגילים. הוא רוצה להיות עטוף, אומר 'תישארו, תהיו איתנו'. אנחנו פה בשבילם, וממשיכים להיאבק בשביל השאר. לא ידענו באיזה מצב הם יחזרו, הם דאגו לדעת איזה יום, אבל בשלב מסוים התחילו לאבד תקווה. הוא ציין את כל ימי ההולדת של הנכדים שהוא פספס, ויש לו יום הולדת בסוף החודש. הוא מאוד רזה, מאוד חיוור, לא ישן גם הלילה. הם היו מעל פני האדמה. הם היו בבית. הם היו ביחד, ובגלל זה גם מאוד קיווינו שהם יצאו יחד כי השחרור הראשון שיצאו הנשים והילדים היה מאוד טראומתי בשבילם, שהם נשארו מאחור", אמרה בפתח דבריה. 

 "הוא לא ישן כל הלילה אבל עדיין מהחילוץ, ההתרגשות, להבין שאתה פה. 'יום לפני' הוא אמר 'התחילו לי דמעות, שכבתי ואמרתי מה יהיה? חשבתי על כל אחד ואחת מכם ופשוט התחלתי לבכות'. זה השאיר להם את האופטימיות, הוא בן אדם חיובי, חמוד, חייכן, וגם פה הצוות הרפואי מדהים. נמשיך להילחם למען השאר. אנחנו כרגע בלי צפי, עוברים שעה שעה ונראה. תרופות הם קיבלו, לא קשור לצלב האדום. יש חוסרים", סיפרה קרין. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM