תא"ל (מיל') צביקה חיימוביץ', ראש מערך ההגנה האווירית לשעבר, התראיין הבוקר (חמישי) בתכניתו של יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לתחושות הקשות בציבור על רקע הלחימה הנמשכת בצפון מול החיזבאללה. "עם התחושות קשה להתווכח אבל העובדות קצת משנות את המציאות. לא כל המטרות או כל האיומים שחיזבאללה משגר, מצריכים יירוט", ציין.

איראן לחיזבאללה: להיערך למלחמה כוללת מול ישראל שתיפתח בקרוב | דיווח
״אל תדאגו״: סינוואר בטוח - זה הקלף שלו לניצחון על ישראל וזה לא החטופים

עוד הוסיף: "כשרקטה מיועדת לשטח פתוח, נותנים לה ליפול. בוא ניקח את אותו סרטון, בעיני מטריד ומזעזע כאחד של המשפחה שנוסעת על כביש 89 ורואה את הרקטות מתפוצצות. זו נפילה בשטח פתוח, לא מיושב. לא מאיים והנה התחושה והבהלה בהתאם".

כמו כן, חיימוביץ' הביע את דעתו בנוגע לאופן ההתייחסות הפומבית של ישראל לתקיפות בסוריה: "הנושא הזה של המאבק על חופש הפעולה של חיל האוויר בצפון הוא חשוב. חיל האוויר הוא זרוע ארוכה, התקפית, קטלנית משמעותית שאסור לפגוע בחופש הפעולה שלה".

תיעוד מפעילות לוחמי חטיבת הצנחנים בחאן יונס (צילום :דובר צה"ל)

כשנשאל בנוגע לסרטון הדרמטי שפורסם השבוע, ובו נראים אזרחים ישראלים מבוהלים ברכב הפרטי, בעת שהם נוסעים בין נפילות, העביר ביקורת: "במקרה הזה פתחת נקודה חשובה. יש זירה שגם רואה וגם שומע אי אפשר להתבלבל, למה להמשיך לנסוע? עוצרים ויורדים מהרכב כי הוא עלול בעצמו להפוך למלכודת אש, מחכים 10 דקות, כי הרסיסים מתפזרים ואחר כך ממשיכים. בוודאי לא ממשיכים לתוך האירוע".