במסגרת סקר מעריב שנערך על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר ובשיתוף Panel4All.co.il נשאלו המשתתפים מה על ישראל לעשות אם במקרה של הפסקת אש ברצועה גם חיזבאללה ינצור את האש. רוב גדול מאוד של 67% חושב שעל ישראל להמשיך ולתקוף את חיזבאללה עד הרחקתו מן הגבול. 17 אחוזים טוענים כי יש לנצור את האש וכ-16 אחוז לא יודעים מה הפתרון. 

להכות בחיזבאללה בזמן הפוגה בעזה? כך הצביעו גולשי "מעריב"
"נסראללה נמצא בעמדת הפסד": כך שינתה ישראל את המשוואה בצפון

כזכור, אתמול דווח כי איראן הותרה לחיזבאללה לבצע מתקפה נרחבת יותר על ישראל רק במידה והיא תיכנס לרפיח. עוד דווח כי מפקד כוח קודס האיראני ביקר לאחרונה בלבנון, ואף נפגש עם מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה. הפגישה בין השניים התקיימה לאחר בקשתו של נסראללה. "נסראללה אמר כי בטוח שמתקפה ישראלית בלבנון תתבצע בקרוב, וביקש מראש כוח קודס חופש פעולה מוחלט מולה", צוטט גורם איראני בדיווח. כמו כן, בדיווח נכתב כי בטהרן העבירו ביקורת על חיזבאללה לאחר הירי האחרון על צפת, בטענה כי הוא לא היה מתואם עמם. 

עוד קודם לכן, גורמי ממשל ומודיעין אמריקאים מודאגים מכך שישראל מתכננת פלישה קרקעית ללבנון בסוף האביב או בתחילת הקיץ, אם המאמצים הדיפלומטיים לא יצליחו לדחוק את חיזבאללה מהגבול הצפוני עם ישראל - כך דווח הבוקר ב-CNN. על פי הדיווח, טרם התקבלה באופן סופי החלטה ישראלית בנושא, אך בקרב ממשל ביידן קיימת דאגה חריפה מכך. "אנחנו פועלים בהנחה שמבצע צבאי ישראלי ייפתח בחודשים הקרובים", אמר בכיר בממשל ביידן. "לא בהכרח בשבועות הקרובים, אבל אולי מאוחר יותר באביב הזה. מבצע צבאי ישראלי הוא אפשרות מובהקת".