בכיר שב"כ לשעבר יוסי אמרוסי, התראיין הבוקר (חמישי) בתכניתו של יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לפעולה שמתבצעת במהלך ימים אלו בבית החולים שיפא בעזה. "קודם כל, חבל בכלל שיש אנשים בשיפא והוא עובד", ביקר. 

"אכפת לו אפילו יותר מחייו" הדבר שבאמת מניע את סינוואר בימים אלו
פצצה מתקתקת - בעיצומה של המלחמה: מאות עזתים מסתובבים בישראל ללא היתר

עוד הוסיף כי "כבשנו את שיפא ואת צפון הרצועה, העברנו משם מיליון אנשים ועדיין נמצאים שם 300-200 אלף איש וזה דבר שלא צריך להיות. הם צריכים להיות מדרום לנחל עזה. מה שקרה זה ששיפא, שחזר לפעילות כבית חולים, חזר לפעילות גם כמפקדת חמאס. אנשי חמאס וג'יהאד איסלאמי רבים מאד, מצאו מקלט בטוח יחסית, כי הם רגילים שצה"ל לא פוגע בית חולים.

אחרי שהצטברו ידיעות שהוא מפקדת חמאס לכל דבר ויש מחבלים, צה"ל בפעולה יצירתית ומיוחדת, יצאו כלים של שייטת 13 בתוך 15 דקות הגיעו לבית החולים במהירות רבה והפתיעו את המחבלים. נתפסו כ-350 מחבלים מתוכם 160 הועברו לחקירה בישראל וידעו להצביע עליהם בוודאות כפעילי חמאס וג'יהאד אסלאמי".

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, בבית החולים שיפא (צילום: דובר צה"ל)

כמו כן, הציג את אחת הדרכים שבהן מנסה ישראל לפגוע בארגון הטרור בעזה: "מה שישראל מנסה לעשות עכשיו זה לפגוע לא בזרוע הצבאית, לא במחבל שתופס אר.פי.ג'י. אלא במקביל לפגוע במשטרה, בקצינים, בפעילים בהגנה האזרחית שמנסים להשיב את השליטה של חמאס במרחב הציבורי וצה"ל החליט להילחם בניסיון של חמאס להחזיק במושכות.

נקודה מעניינת נוספת - המחוסלים האלה חוסלו בביתם, זאת אומרת שהם לא ראו את עצמם יעדים לחיסול ולא הסתתרו במנהרות וזה מאד מאד חשוב לעשות את זה כי הם אלה שמשתלטים על משאיות סיוע ומעבירים לפעילי חמאס. אנחנו מנסים לפגוע בהם כדי לפגוע בחמאס שלא ישמש אלטרנטיבה שלטונית. חמאס צריך להיות מושמד".